Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi ze strony: www.radionadzieja.pl

Jaka jest kondycja polskiej parafii - debata w Łomży

Na ten temat debatowali w piątek w Łomży trzej finaliści konkursu Proboszcz Roku. Gospodarzem spotkania był zwycięzca tegorocznej edycji konkursu ks. Andrzej Godlewski proboszcz parafii Krzyża Świętego w Łomży. Rozmawiali z nim ks. Marek Doszko – proboszcz parafii Warszawa-Falenica, który znalazł się w ścisłym finale w tym roku i laureat pierwszej edycji plebiscytu ks. Kazimierz Bednarski z parafii św. Ducha w Koszalinie. Celem spotkania była odpowiedź na pytanie, co zrobić, aby parafia była autentycznym centrum ludzi wierzących.

A do tego parafia wcale nie potrzebuje wielu sponsorów - jak mówi Tomasz Królak z KAI - wystarczy otwarty umysł, serce i życzliwość względem drugiego człowieka. Konkurs na Proboszcza Roku pozwala pokazać ważne inicjatywy, które podejmują parafie. Druga edycja spotkała się z dużym zainteresowaniem parafian, którzy zgłosili ponad 700 kandydatów, a na finałową galę w Warszawie licznie przybyły media.
Przez nami kolejna 3 już edycja konkursu Proboszcz Roku 2005. Inauguracja ma odbyć się 29 grudnia. Do marca KAI przyjmować będzie zgłoszenia kandydatów do tytułu. Kapituła wybierze finałową 12-tkę, a spośród niej jednego Proboszcza Roku.
Łomżyńskie spotkanie zostanie wyemitowane w programie 2 TVP 8 grudnia o godz. 13-30. Debatę zorganizowała Katolicka Agencja Informacyjna i Redakcja Programów Katolickich TVP , odbyła się ona w parafii Krzyża Świetego w Łomży, w środku nowej świątyni.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę