Łomża coraz szerszym strumieniem wlewa się do Polski
Po rekordowym 31% ubiegłorocznym wzroście sprzedaży „Łomży”, flagowy produkt z miasta bije kolejne rekordy popularności. Jak donosi właściciel łomżyńskiego browaru i marki „Łomża” w pierwszym kwartale roku 2011 r. sprzedano jej aż o 49 proc. więcej, niż w analogicznym okresie roku 2010. Motorem napędowym jest teraz Łomża Export Miodowe, które w bardzo krótkim czasie osiągnęło prawie 10-procentowy udział w całości sprzedaży marki „Łomża”. Okazuje się, że po niepasteryzowanym i miodowym piwowarzy z Łomży mają kolejny pomysł na piwo... „Pszeniczne”.
Najnowszy produkt z Browaru Łomża do sprzedaży trafił wczoraj.
- Łomża Export Pszeniczne przynależy do najpopularniejszej odmiany piw pszenicznych, a więc Hefe Weizen - mówi Jarosław Zawistowski, Główny Piwowar Browarów Regionalnych Łomża. - Prace nad dopracowaniem receptury trwały dość długo, zajęły kilka miesięcy - zależało nam bowiem, aby pszeniczne piwo z Łomży posiadało wszystkie atrybuty produktowe charakterystyczne dla tego podgatunku. Dzięki temu odznacza się ono unikalną harmonią pełnego, słodowo-goryczkowego smaku i bogatej, goździkowej nuty zapachowej.