Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

eBilety w MPK wdroży Pixel

Główne zdjęcie
fot. archiwum

Niemal 620 tysięcy złotych będzie kosztowało nas wdrożenie w autobusach komunikacji miejskiej elektronicznych biletów. MPK wybrał najkorzystniejszą ofertę w drugim już przetargu. Podobnie jak na pierwszy przetarg z lutego ofertę złożyła tylko firma Pixel z Osielska. Poprzednim razem za usługę chciała niemal równy milion.

Bilet elektroniczny w autobusach MPK w Łomży ma zostać wdrożony w ramach realizacji dużego projektu na który miasto pozyskało unijne dofinansowanie w ramach RPO. Podstawowym jego elementem jest zakup 22 nowych autobusów, ale obejmuje on także przebudowę bazy MPK.
W stosunku do pierwotnego ogłoszenia trzykrotnie zmniejszono też liczbę elektronicznych kar, które mają zostać dostarczone do Łomży. Tym razem jest ich tylko 5 tysięcy. Mają to być tzw. karty bezstykowe, a ich posiadacz wsiadając do autobusu z zapisanej na karcie puli środków będzie miał potrącane za przejazd. MPK chce kupić także jedno stanowisko personalizacji kart – czyli miejsce gdzie będą one „produkowane”, oraz dwa stanowiska ich sprzedaży i doładowania (jedno w ratuszu, drugi w bazie MPK).
Zgodnie z ogłoszeniem wymagany termin dostawy i wdrożenia systemu wynosi pięć miesięcy od daty podpisania umowy, a to oznacza, że system tzw. Łomżyńskiej Karty Miejskiej ma szansę ruszyć dopiero do listopada.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę