sobota, 18 sierpnia 2018 napisz DONOS@

Kupimy 5 tys. biletów elektronicznych

Najwcześniej dopiero jesienią w Łomży pojawi się elektroniczny bilet komunikacji miejskiej. Właśnie ogłoszono drugi przetarg na dostawę, zainstalowanie i wdrożenie całego systemu. Poprzedni przetarg został unieważniony bo złożona oferta była za droga na łomżyńskie możliwości. Za wdrożenie systemu firma chciała milion złotych. Te już w SIWZ podano, że miasto do wydania na ten cel ma ok. 650 tys zł netto.

W stosunku do poprzedniego ogłoszenia trzykrotnie zmniejszono też liczbę elektronicznych kar, które mają zostać dostarczone do Łomży.  Tym razem jest ich tylko 5 tysięcy. Mają to być tzw. karty bezstykowe, a ich posiadacz wsiadając do autobusu z zapisanej na karcie puli środków będzie miał potrącane za przejazd. MPK chce kupić także jedno stanowisko personalizacji kart – czyli miejsce gdzie będą one „produkowane”, oraz dwa stanowiska ich sprzedaży i doładowania.
Zgodnie z ogłoszeniem wymagany termin dostawy i wdrożenia systemu wynosi pięć miesięcy od daty podpisania umowy, a to oznacza, że system tzw. Łomżyńskiej Karty Miejskiej  miałby szansę ruszyć dopiero do listopada. .

Bilet elektroniczny w „czerwoniakach” wdrożony będzie w ramach realizacji dużego projektu realizowanego z dofinansowaniem unijnym. Jego podstawowym elementem jest zakup 22 nowych autobusów komunikacji miejskiej. Pierwsze z nich już w ubiegłym tygodniu dojechały do łomżyńskiego MPK i lada chwila powinny wyjechać na ulice miasta.


 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę