czwartek, 15 listopada 2018 napisz DONOS@

eBilet za milion złotych za drogi dla naszego MPK

Do prezydenta Łomży został skierowany wniosek o unieważnienie przetargu na dostarczenie, zainstalowanie i wdrożenie w autobusach komunikacji miejskiej w Łomży systemu biletu elektronicznego. Wystartowała w nim tylko jedna firma, która chce za to niemal równy milion złotych. - To zdecydowanie za dużo – mówią członkowie specjalnej komisji oceniającej ofertę i proponują prezydentowi unieważnienie przetargu i ogłoszenie nowego.

Bilet elektroniczny w autobusach MPK w Łomży ma zostać wdrożony w ramach realizacji dużego projektu na który miasto pozyskało unijne dofinansowanie w ramach RPO.  Podstawowym jego elementem jest zakup 22 nowych autobusów, ale obejmuje on także przebudowę bazy MPK. Uzyskanie dofinansowania oznacza, że wszystkie elementy projektu – także elektroniczny bilet – muszą zostać wdrożone. Na ogłoszony w lutym przetarg na dostawę i wdrożenie systemu zgłosiła się tylko jedna firma - Pixel z miejscowości Osielsko w województwie kujawsko-pomorskim, która za usługę chce 996 tysięcy 915 złotych brutto. Aż tak wielkiej kwoty w Łomży się nie spodziewano.   W nowym przetargu wymogi maja być łagodniejsze, aby konkurencja była większa, a cena niższa.

181019011825.gif

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę