Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

(za)Drogie eBilety...

Niemal równy milion złotych chce firma Pixel za dostarczenie, zainstalowanie i wdrożenie w autobusach komunikacji miejskiej w Łomży systemu biletu elektronicznego. To jedyna oferta jaka złożono na przetarg. Na razie nie wiadomo, czy zostanie przyjęta. Trwa jej sprawdzanie pod względem formalnym, a i zaproponowana cena jest wyższa niż oczekiwano w MPK.

Bilet elektroniczny to spersonalizowana, czyli przypisana do konkretnej osoby karta, na której zapisane są pieniądze, które można wydać na przejazdy np. komunikacją miejską. I właśnie taki elektroniczny bilet Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji chce wdrożyć w Łomży. Przetarg, w którym dziś otwarto oferty obejmował, poza dostawą zainstalowaniem i uruchomieniem oprogramowania zarządzającego systemem biletu elektronicznego, także dostarczenie i uruchomienie jednego stanowiska personalizacji kart, dwóch stanowisk sprzedaży i doładowania kart, 4 czytników kontrolerskich oraz 15 tysięcy kart bezstykowych, które miałby być sprzedawane pasażerom. Za to wszystko firma Pixel z miejscowości Osielsko w województwie kujawsko-pomorskim chce 996 tysięcy 915 złotych brutto. Była to jedyna oferta jaka na przetarg wpłynęła.

Dodajmy, że wdrożenie biletu elektronicznego w autobusach MPK w Łomży odbywa się w ramach dużego projektu realizowanego z dofinansowaniem unijnym, którego podstawowym elementem jest zakup 22 nowych autobusów. Przetarg na te część zadania wygrała Scania, a jej autobusy mają w Łomży pojawić się już w kwietniu. Bilet elektroniczny będzie później...  Zgodnie z ogłoszeniem przetargowym, zwycięzca miałby cztery miesiące od daty podpisania umowy, na dostawę i wdrożenia całego systemu.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę