Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Nikt nie chce budować hotelu nad Narwią

Główne zdjęcie
Tu miały powstać hotel i SPA

Po raz drugi nie udał się przetarg na oddanie w użytkowanie wieczyste dwóch miejskich działek przy ul. Rybaki. Władze miasta chciały aby na znajdujących się nad Narwią działkach mających łącznie niemal 80 arów powierzchni prywatny inwestor wybudował hotel z restauracją i SPA. Działki nie znalazły nabywcy mimo, że cena wywoławcza spadła o 300 tys zł. w stosunku do pierwotnej wyceny.

Dwie miejskie działki przy ul. Rybaki poprzednie władze Łomży chciały oddać w użytkowanie wieczyste, na okres 99 lat z przeznaczeniem pod budowę hotelu z restauracją, SPA, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Obiekt miał stanąć w ciągu czterech lat, przy czym już wcześniej – zgodnie z planami do końca 2012 roku – poniżej hotelu miasto miałoby wybudować bulwary wraz z portem rzecznym. (Otwarcie ofert przetargowych na bulwary nastąpiło 3 miesiące temu, ale w dalszym ciągu nie ma decyzji odnośnie rozstrzygnięcia przetargu.) 
Pierwsza licytacja dwóch miejskich działek przy ul. Rybaki miała odbyć się we wrześniu. Wówczas za  wycenianą na kwotę 1,8 mln zł nieruchomością o powierzchni ok. 8 tys metrów kwadratowych nikt jednak nie był zainteresowany. W kolejnym ogłoszonym przetargu cenę obcięto do 1,5 mln zł. Licytacja miała odbyć się dziś, ale znowu się nie odbyła bo nikt do niej nie przystąpił, mimo, że jak podaje Łukasz Czech z biura prasowego ratusza na konto miasta wpłynęło jedno wadium dopuszczające do udziału w licytacji.

240206081801.gif

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę