Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 20 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Drugi sondaż przedwyborczy. Wygrywa Brzeziński

Brzeziński przed Kołakowskim, Piorunkiem i Czerniawskim to kolejność według popularności najważniejszych kandydatów na prezydenta Łomży według badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Społeczno Marketingowych na zlecenie Białostockiego Oddziału TVP. Prezydencki sondaż przeprowadzono w okresie od 28 października do 5 listopada, ale telewizja nie podała na jakiej grupie respondentów.

Według tego sondażu na dotychczasowego prezydenta Jerzego Brzezińskiego chce głosować 17,3 procent wyborców. Drugi jest Lech Antoni Kołakowski z Prawa i Sprawiedliwości z poparciem 16,2 procent. Trzeci  Jacek Piorunek z Platformy Obywatelskiej może liczyć na 14 procent wyborców, a czwarty Mieczysław Czerniawski z Sojuszu Lewicy Demokratycznej z wynikiem 11,1 procent. Dalej według TVP Białystok są: Andrzej Grodzki - 5,6 procent, Tadeusz Zaremba - 2,9 procent i Piotr Grabani - 1,3.

Wyniki tego sondażu zdecydowanie odbiegają od badania jakie Instytut Homo Homini wykonał dla Polskiego Radia. Opublikowany w ubiegłym tygodniu sondaż wskazywał na następująca kolejność w wyścigu do fotela prezydenta Łomży: Lech Kołakowski 18,9 procent, Mieczysław Czerniawski 17,0 procent. Jerzy Brzeziński 12,3 procent, Jacek Piorunek 11,1 procent, Andrzej Grodzki 10,8 procent, Tadeusz Zaremba 3,7 procent, i Piotr Grabani 1,9procent.

Sondaże dla TVP Białystok jak i dla Polskiego Radia wyborca z Łomży nie wie na kogo będzie głosował 21 listopada.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę