Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Jest na „ło”, „ma wszystko od a do ż” i „nie leży tylko stoi”...

Główne zdjęcie
Dom studencki Rivera

- Pomysł żeby wykorzystać regionalność marki jest nasz. Wykonanie, to dzieło warszawskiej agencji Brain – mówi o nowej kampanii marki Łomża Radosław Kasyk dyrektor marketingu Royal Unibrew Polska. Łomża jest prawie wszędzie... nawet w telewizji. Jest też na słynnej warszawskiej Rivierze.




„Łomża” ma spoty telewizyjne, wielkie bilbordy i ...pomysł na sprzedanie.  
- Myśmy tak naprawdę posłuchali konsumentów piwa w Polsce, a głównie w Warszawie.  Okazało się, że chcą produktów – nie tylko piw - „z korzeniami” – rodzimych, regionalnych, „prawdziwych”, tradycyjnych, nieskażonych masowością. I Łomża się świetnie w to wpisuje. To prawdziwy mały browar z dużym piwem – mówi Kasyk, przytaczając nowe hasło reklamowe.
W związku z kampanią zmieniono także nieco etykietę i słynne łomżyńskie laleczki.
- Staramy się nadążać z duchem czasu. Oczywiście nie nie będzie zmian czegoś co my nazywamy duchem marki, czyli czerwonej szarfy czy laleczek, ale mogą się one unowocześniać – tłumaczy.

To ile Royal Unibrew wydał na kampanię reklamową Łomży Eksport pozostaje tajemnicą. Dyrektor Kasyk podkreśla, że także w tym wypadku nie ma się czego wstydzić.
- Budżet nasz jest naprawdę znaczący i porównywalny z innymi tego typu przedsięwzięciami – dodaje.

Na fali regionalności browar wypuścił też na rynek nowy produkt Łomża Niepasteryzowane.
- Traktujemy to piwo jako piwo z wyższej półki które nie wymaga tak mocnej reklamy – mówi Kasyk, dodając, że jest ono dostępne przede wszystkim w macierzystym regionie i "tu jest i będzie widoczne".

240308092554.png
Foto: Dom studencki Rivera
Foto: Aleja Armii Ludowej róg Aleja Niepodległości
Foto: Aleja Armii Ludowej róg Aleja Niepodległości
Foto: Dom studencki Rivera
Foto: Dom studencki Rivera
Foto: Dom studencki Rivera
Foto: Dom studencki Rivera
Foto: Przy Wisłostradzie

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę