Royal Unibrew zainwestuje w Łomżę?
Mimo kryzysu i znacznego w kraju spadku sprzedaży piw, „Łomża” radzi sobie doskonale. „Szczególnie udany był dla nas trzeci kwartał, w którym sprzedaliśmy o 22 proc. piwa więcej niż przed rokiem – mówi „Rzeczpospolitej” Beata Pawłowska, prezes Royal Unibrew Polska.
Poprawa wyników Royal Unibrew Polska, firmy która jest dziś największym producentem regionalnego piwa w Polsce, to m.in. efekt wejścia marki Łomża – znanej głównie w północno-wschodniej Polsce – także do innych regionów.
– Pracujemy obecnie nad strategią i nie jest wykluczone, że będziemy chcieli wprowadzić na rynek ogólnopolski nasze kolejne produkty – zapowiada Beata Pawłowska. Jeżeli tak się stanie, Royal Unibrew nie wyklucza w 2010 r. inwestycji w swoim browarze w Łomży. Ich koszt może być zbliżony do 10 mln zł. - podaje Rzeczpospolita.