Łomża płynie w cały kraj
Royal Unibrew rozpoczął wielką kampanię marki Łomża. To właśnie z Łomży duńska spółką chce uczynić swój flagowy produkt. - Zamierzamy wydać na promocję tej marki znacznie więcej niż w zeszłym roku - mówi dyrektor generalny Royal Unibrew Polska Maciej Rybicki. Już od kilku dni w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane są trzy dziesięciosekundowe spoty z cyklu „dla spragnionych... spokoju, natury, lata”.
Royal Unibrew Polska stał się właścicielem Browaru Łomża i marki piwa Łomża w 2007 roku. Choć piwo Łomża jest największą marką w portfelu firmy w Polsce i należy jednocześnie do najważniejszych marek w całej grupie, dopiero w tym roku ma zmienić swój status i stać się flagowym produktem duńskiej spółki w Polsce. Obecna kampania marki obejmie nowe obszary kraju i wyjdzie szeroko poza region. Zgodnie z zapowiedziami właścicieli „Łomży” docelowo ma ona być dostępna w 30% punktów detalicznych w kraju.