Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 08 września 2024 napisz DONOS@

Łomża płynie w cały kraj

Royal Unibrew rozpoczął wielką kampanię marki Łomża. To właśnie z Łomży duńska spółką chce uczynić swój flagowy produkt. - Zamierzamy wydać na promocję tej marki znacznie więcej niż w zeszłym roku - mówi dyrektor generalny Royal Unibrew Polska Maciej Rybicki. Już od kilku dni w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane są trzy dziesięciosekundowe spoty z cyklu „dla spragnionych... spokoju, natury, lata”.

Royal Unibrew Polska stał się właścicielem Browaru Łomża i marki piwa Łomża w 2007 roku. Choć piwo Łomża jest największą marką w portfelu firmy w Polsce i należy jednocześnie do najważniejszych marek w całej grupie, dopiero w tym roku ma zmienić swój status i stać się flagowym produktem duńskiej spółki w Polsce. Obecna kampania marki obejmie nowe obszary kraju i wyjdzie szeroko poza region. Zgodnie z zapowiedziami właścicieli „Łomży” docelowo ma ona być dostępna w 30% punktów detalicznych w kraju.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę