Jak reklamować się to tylko w Warszawie...
W województwie podlaskim nie ma na razie sensu tworzenia promocji inwestycyjnej, ani promocji turystyki dla szerokich kręgów. To wnioski ekspertów firmy WYG HR Consulting Sp. z o.o., którzy na zlecenie samorządu województwa podlaskiego, opracowali raport dotyczący strategii promocji regionu na najbliższe lata. Zdaniem ekspertów WYG w województwie podlaskim warto natomiast promować turystykę aktywną, adresowaną do wąskich, dobrze zarabiających grup ludności, przede wszystkim w Warszawie. Trzeba ich zachęcać do przyjazdu i wydłużania pobytu konkretnymi ofertami, jak: Biebrza czy spływy kajakowe...
Wczoraj z raportem zapoznał się zarząd województwa podlaskiego. Jak podaje Jan Kwasowski, rzecznik prasowy marszałka województwa, eksperci z firmy WYG HR Consulting uzasadniają, że nie ma na razie sensu tworzenia promocji inwestycyjnej województwa, bo dopóki nie będzie trasy szybkiego ruchu do Warszawy i lotniska byłoby to marnowanie pieniędzy. Sensu nie ma również promocja turystyki dla szerokich kręgów, bo w regionie jest tylko 11 tysięcy miejsc noclegowych i 4 tysiące w agroturystyce.