Polskość - najtańszą metodą walki z kryzysem gospodarczym
- Polskość jest najtańszą metodą walki z kryzysem gospodarczym, a Polacy powinni kupować polskie produkty – twierdzi Dariusz Sapiński, prezes Grupy Kapitałowej Mlekovita. Jak podkreśla jego firma realizuje i udowadnia ideę polskości od wielu lat: „Jesteśmy firmą ze 100 % kapitałem polskim, a nasze produkty wytwarzamy tylko z polskiego mleka”.
Oto fragment oświadczenia Prezes Zarządu GK Mlekovita Dariusza Sapińskiego:
Światowy Kryzys Gospodarczy dotknął również nas - POLAKÓW.- MLEKOVITA realizuje i udowadnia ideę polskości od wielu lat - podkreśla prezes Sapiński. - Z ogromnym sukcesem wprowadziliśmy na rynek produkty o nazwie POLSKIE (masło, mleko i jogurty) – produkty innowacyjne, naturalne - o niewątpliwych zaletach dla zdrowia. Strategia promocji polskości poprzez wytwarzanie polskich produktów, wspartych dodatkowo podmarką POLSKIE, zaowocowała faktem iż MLEKOVITA jest obecnie najbardziej wartościową marką mleczarską - dodaje.
Wszyscy zastanawiamy się co zrobić aby żyło nam się lepiej, dostatniej.
Docierają do nas różne informacje z mediów oraz osób postronnych. Większość z nich pogłębia tylko naszą niepewność jutra.
Tymczasem odpowiedź na trudne pytanie: jak przezwyciężyć kryzys - jest niezwykle prosta.
Jesteśmy Polakami – kupujmy polskie produkty.
Mamy być z czego dumni – nasze produkty niejednokrotnie przewyższają jakością produkty zachodnie, przy czym mniej kosztują.