Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Polskość - najtańszą metodą walki z kryzysem gospodarczym

Główne zdjęcie
Dariusz Sapiński

- Polskość jest najtańszą metodą walki z kryzysem gospodarczym, a Polacy powinni kupować polskie produkty – twierdzi Dariusz Sapiński, prezes Grupy Kapitałowej Mlekovita. Jak podkreśla jego firma realizuje i udowadnia ideę polskości od wielu lat: „Jesteśmy firmą ze 100 % kapitałem polskim, a nasze produkty wytwarzamy tylko z polskiego mleka”.


Oto fragment oświadczenia Prezes Zarządu GK Mlekovita Dariusza Sapińskiego:
Światowy Kryzys Gospodarczy dotknął również nas -  POLAKÓW.
Wszyscy zastanawiamy się co zrobić aby żyło nam się lepiej, dostatniej.
Docierają do nas różne informacje z mediów oraz osób postronnych. Większość z nich pogłębia tylko naszą  niepewność jutra.
Tymczasem odpowiedź na trudne pytanie: jak przezwyciężyć kryzys -  jest niezwykle prosta.
Jesteśmy Polakami – kupujmy polskie produkty.
Mamy być z czego dumni – nasze produkty niejednokrotnie przewyższają jakością produkty zachodnie, przy czym mniej kosztują.
- MLEKOVITA realizuje i udowadnia  ideę  polskości od wielu lat - podkreśla prezes Sapiński. - Z ogromnym sukcesem wprowadziliśmy  na rynek produkty o nazwie POLSKIE (masło, mleko i jogurty) – produkty  innowacyjne, naturalne - o niewątpliwych zaletach dla zdrowia. Strategia promocji polskości poprzez  wytwarzanie polskich produktów, wspartych dodatkowo podmarką POLSKIE,  zaowocowała  faktem iż MLEKOVITA jest obecnie najbardziej wartościową  marką mleczarską - dodaje.
240308092554.png

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę