Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 20 kwietnia 2024 napisz DONOS@

„Ferma Bydła” w Łomży

Sam minister rolnictwa Marek Sawicki ma uczestniczyć w uroczystym otwarciu pierwszej w Łomży „Fermy Bydła”. Tak nazywa się jedna z największych branżowych imprez targowych, która wczesną wiosną organizowana jest w halach wystawienniczych w Poznaniu. Łomżyńska impreza, która odbędzie się w sobotę i niedzielę w Wyższej Szkole Agrobiznesu, ma być podobna do tamtej, a pomysł organizatorów na jej „powielenie” wiąże się z tym, że nasz region to największe w kraju zagłębie mleczarskie.

Jak podkreślają organizatorzy targi są okazją do spotkania hodowców z przedstawicielami firm oferujących maszyny, urządzenia, pasze, zwierzęta itp. Województwo podlaskie to zagłębie mleczarskie. Tu znajdują się najprężniejsze i największe zakłady mleczarskie, tu także rolnicy najwięcej inwestują w rozwój gospodarstw i osiągają najwyższe wydajności mleka. W sobotę i niedzielę (22-23 listopada) blisko 50 firm wystawi się ze stoiskami w hali sportowej Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży i ze sprzętem rolniczym na zewnątrz budynku uczelni. W tym samym czasie w aulach wykładowych WSA odbędą się aż 22 wykłady najlepszych teoretyków i praktyków z zakresu hodowli bydła, trzody i żywienia zwierząt, mechanizacji, higieny zdrowia, itp.

Łomżyńską „Fermę Bydła” organizują Wyższa Szkoła Agrobiznesu, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Podlaski Związek Hodowców Bydła i Producentów Mleka oraz Krajowe Stowarzyszenie Promocji Obszarów Wiejskich.

Załączniki


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę