Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Takie jakieś „szare”...

Główne zdjęcie
widok od południowego wschodu

Nie zachwyca... To łagodna opinia o przedstawionej przez legnickiego developera wizualizacja galerii handlowej, która miałaby stanąć na terenie po jednostce wojskowej przy Alei Legionów obok McDonald's w Łomży. Radnym z dwóch komisji przedstawiono dwie grafiki przedstawiające budynek z zewnątrz, i plan układu pomieszczeń wewnątrz galerii. Obiekt nazywany „Galeria śródmiejska”, miałby mieć dwie kondygnacje i podziemny parking. Jej budowę oszacowano na około 90-100 mln zł.

widok od północnego wschodu
widok od północnego wschodu
Przedstawiciele inwestora legnickiej firmy Rank Progress podkreślali, że to wstępna prezentacja planowanego obiektu. Artur Kozub, młody architekt z zespołu Q2 Studio, który zaprojektowało galerię podawał, że powierzchnia zabudowy wynosi ok. 15 tys m.kw, a powierzchnia handlowa sięgałaby ok. 25 tys. m.kw. Na dwóch kondygnacjach swoje miejsce mogłoby znaleźć około 100 sklepów.
Nieco więcej szczegółów mógł zdradzić Andrzej Brzeziński z warszawskiej firmy TransEko, która opracowała opinię o oddziaływaniu tej galerii na układ komunikacyjny miasta. Zgodnie z tym co przedstawiał dla jej prawidłowej obsługi  koniecznym byłoby dobudowanie ulicy równoległej do Alei Legionów na terenach za jednostką prowadzącej od ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej. Dojazd do galerii możliwy byłby wówczas z trzech stron – od Legionów (wjazd przy McDonald's), od ulicy Piłsudskiego i od strony dworca PKS.
 

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę