Zwycięzcy Podlaskiej Agroligi w kategorii rolnicy - państwo Maria i Krzysztof Leśniewscy ze wsi Konopki Jałbrzyków Stok, gm. Zambrów
Pepees S.A. z Łomży i gospodarstwo państwa Leśniewskich spod Zambrowa to tegoroczni zwycięzcy wojewódzkiej Agroligi. Konkurs na najlepsze gospodarstwa rolne i firmy związane z agrobiznesem szepietowski Wojewódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego organizuje już od 10 lat. W finale wojewódzkim tegorocznej edycji konkursu zmierzyły się trzy przedsiębiorstwa, a kategorii rolnicy o tytuł Mistrza rywalizowało dziesięciu rolników.
Beata Plona z działu marketingu PEPEES SA ze starostą łomżyńskim Krzysztofem Kozickim
Zwycięzcy w kategorii rolnicy – państwo Maria i Krzysztof Leśniewscy ze wsi Konopki Jałbrzyków Stok, gm. Zambrów - prowadzą gospodarstwo o powierzchni ponad 50 ha. Kierunkiem produkcji jest chów bydła mlecznego. Ich stado podstawowe liczy 65 krów, a sprzedaż za 2007 rok wyniosła 420 000 litrów mleka.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Rolno Spożywczego PEPEES S.A., Łomża, to z kolei firma z ponad 40-letnim stażem. Dziś to największe w kraju przedsiębiorstwo produkujące szlachetną skrobię ziemniaczaną i jej przetwory oraz jeden z najważniejszych zakładów przetwórstwa rolnego w regionie północno–wschodnim.
Mistrzowie wojewódzcy wezmą udział w finale krajowym
Agroligi, organizowanym przez miesięcznik „Agrobazar” i Redakcję
Programów Wsi i Rolnictwa Programu I TVP SA, pod patronatem
Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.
W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
Analityki ruchu na naszych serwisach
Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
Personalizowania reklam
Korzystania z wtyczek społecznościowych
Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).
W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.