środa, 16 października 2019 napisz DONOS@

Superwojownik ubezpieczeń z Łomży

- Światła buszowały jak na zawodowym ringu bokserskim, a z kilku ekranów plazmowych dobiegała muzyka z „Rocky'ego” - opowiada z przejęciem łomżyniak Zbigniew S. Ciszek, specjalista ubezpieczeniowy Commercial Union Polska, który odebrał nominację do prestiżowego w świecie ubezpieczeniowców stowarzyszenia Million Dollar Round Table. - Scena, na której odbieraliśmy dyplomy z rąk wiceprezesa CUP Zygmunta Kostkiewicza też miała formę ringu, najlepszym gratulował sam mistrz świata w kick-boxingu Przemysław Saleta, a każdy z nas dostał szlafrok z kapturem i własnym nazwiskiem na plecach.

od lewej: Godfried Wouters, Lee N. Clarke, Sandra Saksena, Kazimierz Ciszek, Zbigniew Ciszek, Maurice Hedderman, Ptol Slattery
od lewej: Godfried Wouters, Lee N. Clarke, Sandra Saksena, Kazimierz Ciszek, Zbigniew Ciszek, Maurice Hedderman, Ptol Slattery
Zbigniew Ciszek, Józef Baran i Jerzy Macuk
Zbigniew Ciszek, Józef Baran i Jerzy Macuk
Zbigniew Ciszek z Przemysławem Saletą
Zbigniew Ciszek z Przemysławem Saletą
Jerzy Kulej, Zbigniew Ciszek i Daniel Olbrychski
Jerzy Kulej, Zbigniew Ciszek i Daniel Olbrychski

Niecodzienna i oryginalna oprawa wydarzenia towarzyszyła ludziom, którzy przybyli na konwencję sprzedażową „Mierz wysoko!” do hotelu Nowotel Centrum (d. Forum) w Warszawie. Tegoroczna konwencja zgromadziła 165 osób, spełniających kryteria sprzedaży, uprawniające do członkostwa w MDRT. Rangę imprezy podkreślał udział wielu ludzi o niekwestionowanym dorobku w dziedzinie kultury, nauki i sportu.

- Hitem było przybycie znakomitego aktora Daniela Olbrychskiego i legendy polskiego boksu Jerzego Kuleja – wspomina Zbigniew S. Ciszek. - Opowiadali o swojej drodze do sukcesu, po czym stoczyli najpierw walkę pokazową, a potem ciut bardziej na serio.

Wśród znakomitych gości byli, m.in., bokserka i mistrzyni świata Agnieszka Rylik, psycholog Dorota Zawadzka, teraz bardziej znana z programu „Superniania” niż z kilkunastu lat pracy na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, oraz Kinga Baranowska, himalaistka i zdobywczyni już trzech ośmiotysięczników.

- Od dwudziestu lat zajmuję się działalnością gospodarczą i zawsze śmieszyła mnie tytułomania – mówi wyróżniony łomżyniak. - Jednak po opłaceniu składki członkowskiej, która wynosi 450 dolarów rocznie, skorzystam z zaproszenia na światową konferencję MDRT w Toronto.

Konwencja warszawska była dla niego okazją do spotkania z kolegami, których zna osobiście z rankingów branży ubezpieczeń: autora książek specjalistycznych Waldemara Mielczarka z Poznania, pięciokrotnie nominowanego do MDRT Ryszarda Zawadzkiego z Bartoszyc, co roku zdobywającego miejsce w pierwszej dziesiątce rankingu ogólnopolskiego Leszka Sobczaka z Konina i najlepszego w 2007 r. Mirosława Koszewskiego z Warszawy i innych.

Organizatorzy przygotowali, oprócz sesji plenarnej, 20 paneli tematycznych. Nasz specjalista wybrał pięć, które poprowadzili: Mariusz Woźnicki (o „marketingu szeptanym”), Joe G.P. Bonello (o 13-letniej karierze w MDRT), Piotr Majewski (o internecie w pracy agenta ubezpieczeniowego), Godfried Wouters (o źródłach poleceń w zasięgu ręki) i Wojciech Eichelberger (o tajemnicach biznesowych superwojowników).


Zbigniew S. Ciszek prowadzi swoje łomżyńskie biuro Commercial Union Polska przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 2. Tam każdy może się przekonać, jak ważna dla przeciętnego laika jest praca specjalisty, który mądrze doradzi, co warto wybrać z szerokiej gamy polis inwestycyjnych, grupowych , czy indywidualnych.

www.cuofe.ciszek.pl

(tekst komercyjny) 

 
180410021817.gif
190904015236.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę