sobota, 19 października 2019 napisz DONOS@

Mniej na alkohol

Mieszkańcy Łomży w ubiegłym roku wydali na alkohol mniej pieniędzy niż w 2006 roku. Tak wynika z danych które do ratusza napłynęły od osób zajmujących się sprzedażą trunków. W sumie przez cały 2007 roku w Łomży sprzedano napojów alkoholowych na łączną sumę 38 mln 774 tys zł. Przyjmując, że alkohole kupowali tylko łomżanie każdy z nas wydał na ten cel średnio po około 625 zł, czyli o około 40 zł mniej niż przed rokiem.

Wartość sprzedaży napojów alkoholowych z danego roku (w tym przypadku z 2007 r.) stanowi podstawę obliczenia wysokości opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w roku następnym (w tym przypadku w 2008 r.). Stąd konieczność powiadomienia ratusza o tym ile w danym sklepie, pubie, barze czy restauracji sprzedano alkoholi i jakiego rodzaju. Po podsumowaniu tych danych okazało się, że najwięcej łomżanie wydali na alkohole „lekkie” - na napoje do 4,5% alkoholu oraz piwo w sklepach wydano 21 mln 776 tys 602 zł, a w gastronomii „tylko” 1 mln 403 tys. 656,71 zł.  Na drugim miejscu pod względem popularności znajdują się napoje z najwyższą zawartością „procentów”. Tego typu trunków w sklepach kupiono za 13 mln 225 tys. 678,97 zł, a w gastronomii za 456 tys 407,06 zł.
Tradycyjnie najmniejszą popularnością cieszą się wina i tego rodzaju alkohole. Na ich zakupy w sklepach w 2007 roku w Łomży wydano 1 mln 805 tys. 734,37 zł, a w gastronomii jedynie 105 tys. 470,23 zł.
191007024330.png

 
190904015236.gif
180410021817.gif
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę