Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 23 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Czy stanie Veneda?

Czy w pobliżu Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łomży będzie mógł powstać hipermarket – dziś na to pytanie mają odpowiedzieć radni miasta. Już od trzech kadencji samorządowcy z miasta borykają się z tym problemem, i jak dotychczas ciągle sprawa jest w tym samym miejscu. Uchwalone już raz plany zagospodarowania przestrzennego dopuszczające tę inwestycje zostały uznane przez sąd za niezgodne z prawem. Nieważne ze względu na zbyt niską frekwencję okazało się także przeprowadzone w Łomży referendum, w którym pytano mieszkańców czy chcą aby hipermarket powstał właśnie w tym miejscu.

Dziś radni Łomży w planie głosowań mają uchwałę w sprawie zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łomży”. Przyjęcie dokumentu będzie oznaczało zielone światło do realizacji przez właściciela terenu – kieleckiego developera Echo Investmet wielkopowierzchniowego centrum handlowego o nazwie Galeria „Veneda”, a jego odrzucenie może ostatecznie pogrzebać sięgające już niemal 10 lat plany budowy przy skrzyżowaniu ulic Sikorskiego i Zawadzkiej pierwszego w mieście hipermarketu
Przypomnijmy, że w poniedziałek projektem uchwały zajmowała się komisja rozwoju, przedsiębiorczości i zagospodarowania przestrzennego Rady Miasta. Na ośmiu członków komisji dwóch głosowała "za" pozytywnym zaopiniowaniem Studium, dwóch było "przeciw" a czterech "wstrzymało się" od głosu... Tym samym komisja nie wypracowała żadnego stanowiska w tej sprawie.

zobacz: Galeria „Veneda”

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę