Ogłoszenie na sprawowanie funkcji zarządcy nieruchomości
Urząd Gminy Łomża ogłasza konkurs ofert na sprawowanie funkcji zarządcy nieruchomości położonej przy ul. M. Skłodowskiej C. 1 (budynek po byłym Szpitalu Wojewódzkim). Budynek ma pow. użytkową 5075,6 m2. Działki o nr. 22839/10 ,22839/11, 22839/16, 22839/18 o łącznej powierzchni 17499 m2.
W ofercie należy podać:
1. Licencje na zarządzanie nieruchomościami
2. Ubezpieczenie z działalności
3. Przebieg pracy w zakresie zarządzania nieruchomościami
4. Zaświadczenie o nie zaleganiu podatku
5. Zaświadczenie o niekaralności
W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się:
1. Szczepan Mierzejewski - (086) 216 67 97
2. Adam Frączek (086) 216 58 36
Ofertę należy złożyć z napisem „ Konkurs na zarządzanie nieruchomością przy ul. M. Skłodowskiej C. 1A, Łomża” w Urzędzie Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej C. 1A , 18-400 Łomża , pokój Nr 4, w terminie do dnia 17.08.2007 r do godz. 12.00
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 17.08.2007 r o godz. 14.00
Wójt Gminy Łomża
mgr. Jacek Albin Nowakowski
Zakres obowiązków administratora obiektu
(budynku i otoczenia ) przy ulicy M. Skłodowskiej C 1A w Łomży
1. Prowadzenie książki obiektu budowlanego
2. Opracowywanie i realizacja rocznych i wieloletnich planów gospodarczych
3. Zwoływanie zebrań Współużytkowników obiektu wraz z przygotowaniem projektów uchwał
4. Opracowywanie pozostałych aktów normatywnych (procedur , regulaminów i in.) dotyczących funkcjonowania obiektu.
5. Zalecenie przeprowadzenia okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Organizowanie przetargów na wykonanie robót remontowych i budowlanych .
7. Negocjowanie i zawieranie w imieniu współużytkowników umów na ubezpieczenia budynku.
8. Reprezentowanie współużytkowników w sprawach dotyczących obiektu przed organami administracji państwowej i samorządowej , sądami i pomiędzy współużytkownikami .
9. Prowadzenie doradztwa prawnego w zakresie funkcjonowania obiektu (ustawy o własności lokali, ustawy Prawo Budowlane , Kodeksu Cywilnego itd.)
10. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych.
11. Nadzór nad właściwym wykonywaniem prac porządkowych i konserwacyjnych w obrębie nieruchomości wspólnej.
Wójt Gminy Łomża
mgr. Jacek Albin Nowakowski