Symboliczny czek na kwotę 40 tys zł przekazał Andrzej Rutkowski wiceprezes Browaru Łomża Stanisławowi Kasei prezesowi ŁKS Łomża. Taka kwota uzbierała się z „10 groszy” które Browar odkładał od sprzedaży specjalnych puszek piwa.
To jednak nie jedyne pieniądz, które ŁKS otrzymał dziś od swojego głównego sponsora. Zarząd Browaru Łomża zdecydował o przekazaniu na klub specjalnej premii za utrzymanie II ligi – to kolejne 30 tys zł.
Jak podkreślał Andrzej Rutkowski wiceprezes Browaru Łomża – drużyna ŁKS Browar Łomża utrzymując się na zapleczu piłkarskiej ekstraklasy spełniła wszystkie oczekiwania sponsora. Browar Łomża jest na tyle zadowolony, że już decydowano o przedłużeniu umowy sponsorskiej na kolejny sezon i będzie ona jeszcze lepsza dla drużyny.
- Mogę powiedzieć, że znacznie wzrosną nasze nakłady na drużynę – mówił prezes Rutkowski unikając odpowiedzi ile wynosi kontrakt. - Znacznie w tym wypadku wynosi 60% - dodał jedynie Rutkowski.
Radości z czeków i zapowiedzi wzrostu nakładów na drugoligową drużynę Łomży nie ukrywał prezes ŁKS-u Stanisław Kaseja.
- Pieniądze z Browaru pozwolą nam w miarę zbilansować I półrocze – mówił Kaseja.
Dodawał także, że klub przyjął założenie, że w II półroczu jego budżet będzie o 25% wyższy niż w pierwszym i że ma nadzieję, iż uda się to osiągnąć.
Obaj prezesi zgodzili się, że akcja „10 groszy” zakończyła się sukcesem i że powinna zostać powtórzona.
W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.
W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
Analityki ruchu na naszych serwisach
Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
Personalizowania reklam
Korzystania z wtyczek społecznościowych
Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).
W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.