Wyborowe dla ŁKS-u

10 groszy z każdej, sprzedanej puszki piwa trafi do kasy ŁKS-u. Browar Łomża postanowił wyprodukować kilkaset tysięcy specjalnych puszek piwa Łomża Wyborowe (500ml.), na których oprócz standardowych „kurpiowskich laleczek” znalazł się również logotyp ŁKS, zarys sylwetek zawodników oraz piłka nożna. Całość wieńczy hasło: Razem wspieramy ŁKS. - Pierwsze opakowania limitowanej serii trafiły już do hurtowni w środę. Spodziewamy się, że w przyszłym tygodniu powinny pojawić się na sklepowych półkach – mówił na specjalnie zwołanej konferencji prasowej prezes Browaru Andrzej Rutkowski.
Obecny na spotkaniu Czesław Jakołcewicz, trener drugoligowej drużyny, przyznał, że wprawdzie piwoszem nie jest, co więcej nawet piłkarzom zabrania pić piwa, jednak nie ma nic przeciwko temu by inni, szczególnie kibice klub „wspierali”. Za zorganizowanie akcji dziękował też prezes ŁKS, Stanisław Kaseja.
Browar Łomża wyprodukował blisko 400 tys puszek z limitowanej serii co sprawia, że do kasy klubu trafi około 40 tys. zł. - Mam nadzieję, że już niebawem będę miał okazję przekazać czek na znaczącą kwotę – dodaje Andrzej Rutkowski. Wkrótce rozpoczyna się też część promocyjna wydarzenia. Punktem kulminacyjnym ma być środowy mecz ŁKS-u z Jagiellonią Białystok, przy ulicy Długiej pojawi się wtedy wielkoformatowa reklama akcji.