Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 30 grudnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.radionadzieja.pl

Związkowy boom w ARiMR

Prawdziwy boom na tworzenie związków zawodowych zapanował w oddziałach Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Boom ten nie ominął i Łomży. Jak mówi jeden z pracowników Agencji zaczęło się przed wyborami parlamentarnymi. W tutejszym oddziale ARIMR do wpisania się na listy związkowe zachęcały aż trzy różne związki – Solidarność, powoływany we wszystkich oddziałach Agencji w kraju Związek Zawodowy Pracowników Służby Publicznej, a także trzeci lokalny. Główne hasło brzmiało „zapisz się do związku we wrześniu, a już w październiku będziemy bronić twoich praw”. Utworzenie takiego związku potwierdził goszczący dziś w studiu Radia Nadzieja dyrektor łomżyńskiego oddziału ARiMRu Wojciech Szczepkowski.

O nagłym boomie na tworzenie związków zawodowych w Agencji pisze dzisiejsze Życie Warszawy. Dziennik dodaje też, że związki zawodowe nie mają teraz chronić praw pracowniczych ale zapewnić zachowanie posad.
Były dyrektor łomżyńskiego oddziału Agencji Wojciech Dzierzgowski, który stracił posadę, gdy rozpadła się koalicja SLD – PSL – podkreśla, że za jego czasów nikt w Agencji nie myślał o tworzeniu związków. Łomżyński zawiązek zawodowy wśród pracowników ARiMRu zakładali ludzie związani z SLD – twierdzi jeden z pracowników Agencji pragnący zachować anonimowość. Życie Warszawy pisze, że podobna sytuacja ma miejsce także w świętokrzyskim gdzie powstał właśnie Związek Zawodowy Pracowników, skupiający głównie członków Sojuszu.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę