czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Edukacja domowa

Czy ktoś z Was korzystał już może z edukacji domowej? Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Edukacja domowa

Jestem nauczycielem z 40 letnim stażem, sama nie korzystałam z edukacji domowej, ale znam rodziny, które się zdecydowały na taką formę edukacji swoich dzieci. Moje spostrzeżenia są takie- nie każde dziecko nadaje się do takiej edukacji, dobrze by było skontaktować się z mądrym psychologiem i pedagogiem żeby mógł to ocenić, poza tym nie każdy Rodzic potrafi dobrze prowadzić taki rodzaj edukacji, zwłaszcza jeśli rodzina jest wielodzietna.

ja


Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Edukacja domowa

Sam fakt, że Rodzic ma traumatyczne przeżycia z okresu własnej edukacji nie powinno być powodem decyzji o edukacji domowej, a dziecko powinno mieć jasno określony plan lekcji na każdy dzień tygodnia. Trzeba pamiętać o tym, że dziecko w okresie dojrzewania ma określoną pojemność pamięciową i powinno mieć wiedzę dozowaną i czas na jej utrwalanie.

ja


Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Edukacja domowa

Ja tam nie jestem za edukacją domową, uważam, że dzieci powinny się integrować w jakiś sposób.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Edukacja domowa

Cóż, wszystko ma swoje dobre i złe strony...
__________________
https://twojcel.to/spirulina-100-tabletek.html

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Edukacja domowa