niedziela, 01 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Poszukiwany plecak

Witam!
W nocy z drugiego na trzeciego maja zgubiłem plecak marki ASUS z laptopem tej samej marki. Jestem studentem informatyki i wszystkie dane na tym laptopie są dla mnie bardzo ważne. Uczciwego znalazcę proszę o kontakt 501 511 142. Zrobię co w mojej mocy, żeby się odwdzięczyć.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Poszukiwany plecak

Nieźle musiałeś być najebany skoro nawet nie pamiętasz w jakiej okolicy zgubiłeś tego laptopa... :D

Masakra ...

Wiem w jakiej okolicy tylko uznałem ten fakt za mało ważny. Jeszcze raz podkreślam że ten laptop to moje studia. Na pewno się odwdzięcze

no nie mów że całą zdobywaną na studiach wiedzę ładowałeś do laptopa.

No niestety wszystkie projekty są na nim. A na studiach magisterskich są podstawą wiedzy

Podbijam temat, żeby człowiekowi pomóc ..... bo jak widzę, odezwali się tylko rozumni inaczej ......

Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, póki nie poznałem internetu. (S.Lem)

Laptop jest już stary (4 lata), jego wydajność jest już słaba, poza tym się przegrzewa. Na prawdę najcenniejsza dla mnie jest zawartość dysków twardych.

Poszukaj w łomżyńskim ratuszu. Tam pełno plecaków. A tak serio - powodzenia.

Była - Była zabawa - Sporo się działo - Teraz laptopów w domu mało...
OSTRO!

Należy dodać, że został on zgubiony około godziny pierwszej 3 maja w okolicach Kazańska- Łagody. Jeżeli ktokolwiek widział czarny plecak Asus'a , gdzieś w tych okolicach, to bardzo prosimy o kontakt. Drodzy Forumowicze Okażcie serducho i pomóżcie w miarę możliwości:)

Kocham Cię Duszyczko:*:* - Biedroneczka:)

Ja to mama pecha. Nic nigdy nie mogę znaleźć.

Pamiętać należy, że za zwrot plecaka z zawartością jest stosowna nagroda.

Jeśli możecie, przekażcie tę informację dalej, może akurat ktoś z Waszych znajomych coś wie na ten temat, to jest bardzo ważne.

up