Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Autor: Mr_Andrzej |
Masz tu chłopie temat ci założyłem żebyś się nie męczył , pisz tu swoje " mądrości " i wklejaj sobie fotki .......
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Autor: Mr_Andrzej |
a tu coś specjalnie dla ciebie Mr_Andrzej :
|
|
Na wstępie się przedstawię żeby nie było piwoniowaci skąd się wiozłem i dokąd podążam z kim przystaję i kim się staję w Tym Waszym/Naszym * religijnym społeczeństwie ( * niepotrzebne skreślić - skreślone leczyć) Mam na Imię Andrzej. Mieszkam u źródła chrześcijaństwa na religijnej Ziemi Łomżyńskiej. Moim Patronem jest patron Łomżyńskiej Diecezji. Jestem uczniem nauki nauczyciela w Duch którego zostałem między Wami na tej ziemi ochrzczony i którego się nie wstydzę będąc z Nim w empatii nie zdradę jego nauki za której świadectwo prawdy możecie mnie tu zajebać, zapierdolić, zaszczuć - "ukrzyżować" Jestem Chrześcijaninem z parafii pw. Św. Andrzeja Boboli w Łomży. Piszę to bo boli mnie sytuacja społeczna do jakiej to religijne miasto - ta religijna Ziemia Łomżyńska została sprowadzona przez swoich arcy kapłanów. Z miejsca w którym mieszkam z tego chrześcijańskiego źródła Łomży setki lat temu przede mną wyruszyli ludzie z nauką Bożą do ludzi takich jak wy między którymi zostali męczennikami za sprawą ich "szamanów" takich jak wasi zatroskani o własny religijny interes kapłani. Jeśli macie tu jakieś sprzeciwy wobec tego co tu się dzieje to śmiało wypowiadajcie się na tym Forum. Nie bądźcie pokorni wobec świńskich upokorzeń które kolektywnie na was sprawdzają Rzymskokatoliccy tak samo jak wy ochrzczeni liderzy społeczni jakimi są tu na parafialnej Ziemi Łomżyńskiej od dziesiątków lat egocentryczni i egoistyczni Kapłani Rzymskokatoliccy zatroskani o swoje kościelne majątki mając za przeproszeniem w dupie życie Boże z którym robią to samo co żydzi na początku naszej ery. To tak pół żartem - pół serio żeby nie było że jestem pompatyczny i pozbawiony