Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Recovery asus |
Witam. Potrzebuję płyty Recovery pod windows 7 home premium do laptopa Asus K52JE. Może akurat ktoś posiada. ;]
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Recovery asus |
ej ty powarzenie?
|
|
A wujek Google ?! Naprawdę aż tak Wam się nie chce ?! http://www.recovery-cds.com/ ________ Malachit
|
|
pewny jestes ze plyta jest potrzebna czy moze jest recovery partition na twardzielu?
|
|
to nowicjusz
|
|
Pierwszy kontakt z internetem fizyczny
|
|
no więc tak. partycja recovery mi się zepsuła i nie było możliwości odzyskania jej. dlatego więc potrzebuje płytki recovery pod ten laptop na win7 Home premium bo innego ratunku nie ma acha i nie jestem nowicjuszem. ;]
|
|
na chomikuj.pl poszukaj albo w torrentach predzej uzyskasz pomocy
|
|
i nie ma nigdzie. Żal ;( zastanawiam się czy jak bym napisał do asusa to czy przyślą mi płytę recovery pod mojego lapka, albo w sklepie w którym kupywałem. Nie wiecie czy jest taka możliwość??? ;]
|
|
dużo żądasz nie ma takiej możliwości key masz prypisany tylko do jednego softa masz tu linka do Backupa opis a dalej nie mam czsu wnikać albo tak jak kolega z góry powiedział recovery partition http://windows7forum.pl/instalator-windows-7-home-premium-64bit-szukam-t-4026.html http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Recovery+pod+windows+7+home+premium+download+torrent&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=
|
|
to kurde wyskakiwał komunikat to trzeba było zrobić a nie teraz walisz głupa?
|
|
nowicjusz przecież kąpa już 3 dni ma
|
|
A mam do Ciebie pytanie jak o rozgryść ??ONEMClientconnectionrequst@@QAE@ABVUWIDESTRINGQQOOK NOHKKK@Z w bibliotece low level engine dll
|
|
ewidentnie potrzebujesz browca
|
|
browca może i tak ale zaraz lodówa bedzie oddawała
|
|
oczywiście o jedzeniu mowa
|
|
daruj sobie na noc gruby będziesz!
|
|