Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
przeniesie do innej szkoły |
witam jestem w 1klasie mechanik pojazdów samochowdowych w mechaniaku i nie pasuje mi w klasie towarzystwo czy wiecie czy moge jeszcze przeniesc sie do lo lub technikum mozecie polecic jakąs szkołe?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: przeniesie do innej szkoły |
Najlepiej pójdź osobiście i zapytaj w danej szkole w której chciałbys się uczyć. Im szybciej tym lepiej.
|
|
a mozecie polecic mi jakąs szkołe?
|
|
Ekonomik!!:)
|
|
najlepsza to budowlanka ;)
|
|
ZDZ xD
|
|
bylem u dyrektora mechaniaka ale powiedział ze nie moze mnie tam przeniesc bo zawodówka to nizszy szczebel czy mam szanse dostania sie do innego lo lub technikum?
|
|
Co on Ci za głupoty powiedział ze nie moze przeniesc na nizszy szczebel hahaha . Nie sluchaj sie go bo Kocoń wiadomo jaki jest ... Nie chce przenieść bo wstyd ze z mechaniaka do zdz przechodza a ty mu wierzysz... jak najdalej od tej szkoły tylko tyle Ci powiem.
|
|
mechaniak to tragiczna szkola chca na sile wyrobic poziom a niestety im sie to nie udaje niektorzy tam mysla ze sa bostwem hahaha kazdy wie jaka to szkola jest
|
|
chodziło mu o to ze nie mozna przeniesc sie z z zawodówki do lo lub technikum bo tam jest wyzszy poziom czy to prawda
|
|
tak w ogole to jak on cie moze przeniesc sam musisz zalatwic wszystko
|
|
budowlankaa ! ;] ;)
|
|
Budowlanka szczurze!
|
|
a w budowlance jest wysoki poziom nauczania?
|
|
chyba żartujesz, niższy niż w mechaniaku ---------------------------------------------
|
|
potrzene mi sa korepetycje z technologii drewna, architektury,i dekoracji wnetrz Postantanpwilam prowadaic samonauczanie w chwilach wolnych
|
|