Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
VIA BALTICA |
Kolejny raz kuglarze z Generalnej Defekcji Szkód Drogowych i Autostrat na siłę próbują przeprowadzić swoje chore pomysły. Pamiętamy, że trasa V B ma przebiegać przez Łomżę, Grajewo. Ten wariant nie narusza środowiska naturalnego w większym stopniu, bo i tak biegnie tu droga 61, po której odbywa się transport z Litwy, Łotwy, Estonii i z powrotem. Ktoś z debilentów postanowił, że będzie biegła przez Białystok. Tu narusza Biebrzański Park Narodowy - przecina go po prostu, a także cenne przyrodniczo tereny Pojezierza Augustowskiego. Żadne racjonalne, proekologiczne, ekonomiczne argumenty nie mają dostępu do tych obłędnych rycerzy (nazwa ze względu na zakute łby). Proponuję kolejną akcję wysyłania e-mail'i do kancelarii premiera i do Ministerstwa Środowiska - mail to:Minister@mos.gov.pl. nar
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
a ja propponuje jeszcze akcje mailowa za pozbawieniem Białegostoku statusu miasta metropoli - jak widac po ich działaniach to jest to tytuł na wyrost nazis
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Bravo nazis za pomysl, ktory popieram. Precz ze sledziowem.:) Lex
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
wydaje mi sie ze to wszystko skonczy sie tak jak na gorze sw Anny
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
No ja na to niepozwole.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Posłowie znaszego regionu nie składali żadnych protestów, nie wnosili do laski interpelacji do laski marszałkowskiej o zmianę przebiegu trasy? Trzeba by zapytać Panów Czerniawskiego i Kamińskiego co o tym sądzą. Co na to władze naszego miasta, powiatu i powiatów przyległych, nie czynili żadnych starań o pozyskanie czyjegoś poparcia dla tego projektu. Pewnie nie mają swoich ludzi przy rządowym korycie. Pewnie Ci na dole muszą wziąść sprawę trasy VIA BALTICA w swoje ręce.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Małe sprosowanie Macieju: Kamiński nie przyznaje sie juz do Łomży (uważa siebie za warszawiaka) a po drugie jest on teraz europosłem ( nie ma go w naszym sejmie). Na miejsce posła Kamińskiego wszedł teraz jakis poseł z Zambrowa, ale on nie bedzie sie kłócił o przebieg, bo V B ma przechodzic również przez Zambrów. A reszta posłow z regionu jest wiodcznie "słaba", a wszyscy wiemy że najcześciej rządzi prawo dżungli w tym sejmie - silniejszy przetrwa... Także Łomży pozostaje mieć nadzieję że budowa obwodnicy wreszcie ruszy! Pozdrawiam echo2lo.prv.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Trzeba w najbliższych wyborach do parlamentu stawić się przy urnach wyborczych w jak największej ilości, całymi rodzinami, aby wybrać takich posłów żeby pamiętali kto ich wybrał, a nie ile dostaną uposażenia poselskiego. (Tylko nie spadochroniarzy) Pozdrowienia.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Czytałem, że Białystok nie jest właśnie wliczony do miast metropolii, a UE na Via B. nie da grosza bo potrzeba rzetelnych ocen ekologicznych, których nie ma. Poza tym wydaje mi się, że nam bardziej potrzeba solidnej obwodnicy (TIR'y - to zaraza) niż autostrady, z której i tak nikt nie zjedzie, aby odwiedzić Łomżę. To kilka luźnych komentarzy "w tym temacie". Pozdrawiam. Zbych
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
A co to Łomza autostrada.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
No właśnie. A po co nam do szczęścia ta Via B ?? Płaczemy, że nie ma na remonty dróg a tu fundujemy sobie powróz na szyję. Najlepiej to byłoby odciąć się od tego całego zgiełku, otworzyć jakieś gospodarstwa agroturystyczne. Wystarczyłoby zainwestować w jakiś płócienny worek, przewiązać się powrozem i już kasa wpadałaby do kieszeni. Nawet za wspólną folklorystyczną fotkę inkasowałoby się 1 EUR. ADALL
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Zbych, moze i nikt z niej nie zjedzie zeby odwiedzic lomze ale moze przyciagnac tu inwestrow. moga sie skusic dzieki niej bo beda mieli dobre warunki do transportu. mysle ze via baltica jest ostatnia deska ratunku dla lomzy i tylko ona moze tu sciaganc inwestorow. nic innego nie pomoze.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Ale dzięki takiej autostradzie w pobliżu Łomża satała by się bardziej atrakcyjnym miejscem dla inwestorów za granicy. A tak to ...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Po co obodnica jak chodzą słuchy, że droga 61 ma być wyłączona z ruchu ciężarowego. A jeśli będzie to jaki biznes się w łomży ulokoje skoro drogi transportowe będą omijać to miejsce. Ostatnio przejechałem się troche po Polsce, taka mała trasa na południe później centrum trochę zachód no i do domu. Generalnie to Łomża biednie wygląda, i widać, że rozwój idzie gdzieś bokiem. Byłe miasto wojewódzkie, a wielkością jak mieścina (bez urazy) Warka. Zobaczcie jak wygląda Białystok wjedżając do niego a jak wygląda Łomza, Via Baltica to nie droga przez Łomzę, to ulokowanie się miasta obok krwioobiegu gospodarki - logistyki.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
a o jakich inwestorach mówicie? Nasi radni boją się ich jak zarazy. Nie widać tu jakiegokolwiek otwarcia na tematy biznesu. Dziwne, że przegłosowano budowę, tego większego sklepu. Tu nic oprócz śniegu nie powstaje. A i tak nie potrafią go przez rok utrzymać w należytym stanie. Zobaczycie, że w tym roku też go zepsują ! ADALL
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
VIA BALTICA JEDNAK NIE PRZEZ BIAŁYSTOK Drogi Via Baltica nie można poprowadzić przez rezerwat przyrody(Augustów-Rospuda), i prze Bialystok zamiast Łomży=trasą dłuższa i bardziej kosztowną... dlatego Unia Europejska odmawia dofinansowania dotychczasowego przebiegu trasy opracowanej z naruszeniem prawa przez niekompetetne miejscowe władze Mity na temat trasy Via Baltica polegają na tym, że na dotychczas zaplanowanej modernizacji nie planuje się budowy np. dwupasmowej drogi oddzielonej trawnikiem (standard drogi ekspresowej lub autostrady) lecz jedynie dobudowanie poboczy nieistniejących obecnie o szerokości 2- 3 metrów po obu stronach istniejącej drogi. Nie ulega wątpliwości, że ruch ciężarowych TIR - ów jest przyczyną zanieczyszczeń i hałasu, dlatego lepiej jeśli nie przebiega przez tereny przyrodnicze, przecinając np. szlaki wędrówki zwierząt. W kwestii wyboru wariantu przebiegu Via Baltici - przez Łomżę czy przez Białystok jako bardziej korzystny można wskazać wariant przez Łomżę, ale obie trasy można by zmodernizować w taki sposób, by zmniejszyć uciążliwość dotychczasowego ruchu - poprzez np. poprawę bezpieczeństwa, zmniejszenie hałasu, zabezpieczenia wód, przejścia dla zwierząt. Niestety, dotychczas preferowany wariant przez Białystok zakłada skierowanie całego ruchu przez tereny przyrodnicze Puszczy Knyszyńskiej, i rezygnację z modernizacji trasy przez Łomżę. Wobec tego np. poprawa zabezpieczenia ujęcia wody dla Białegostoku w Jurowcach czy nowy most na Biebrzy wobec wzrostu ruchu nie poprawi sytuacji, a ją pogorszy. W dniach 14 - 15 10.2003. miała miejsce wizyta ekspertów Rady Europy Pana Eckharta Kuijken'a - przedstawiciela Instytutu Ochrony Przyrody w Brukseli i Pani Francoise Bauer - przedstawicielka Sekretariatu Europy. Podczas wizyty wskazano na wariant łomżyński Via -Baltiki, jako lepszy dla przyrody Podlasia. Zobaczmy na stronę Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, gdzie udają, że "nie ma sprawy". Starają się to wydarzenie w swoim opisie zbagatelizować i przemilczeć http://www.gddkia.gov.pl/html/aktualnosci_inf96.htm Via Baltica: najpierw analizy, potem decyzje http://wwf.pl/informacje/news.php?idn=34 WYBORCZE FIKCJE INWESTYCYJNE:OPERA,VIA BALTICA przez Białystok,Lotnisko przy braku dobrych polączen kolejowcyh Białegostoku i Łomży z Warszawą, Suwałk i Łomży z Białymstokiem Chyba zbliżają się wybory...politycy obiecuje niemożliwe, zaciąga nierealne zobowiązania i zadłuża budżet, by następcy nie mogli się wypłacić i zostali oskarżeni o "zahamowanie rozwoju"? "OPERA PODLASKA" ? VIA BALTICA PRZEZ BIAŁYSTOK ? - chyba ze wbrew prawu i bez pieniędzy Unii Europejskiej? To 2 przykłady "pomysłów" sprzecznych z prawem, zdrowym rozsądkiem i racjonalnym wydawaniem publicznych pieniędzy... www.zieloni.w.pl www.abcekologii.w.pl www.naturaisztuka.w.pl www.slawniwegetarianie.w.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
no dobra........ txt długi i poparty wieloma odnośnikami. A teraz krótko. To jaką trasą będzie ona biegła? Tak namieszałeś, że nic nie zrozumiałem. Przecież tego nie da się zrobić bez funduszy strukturalnych ! ADALL
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Tak a skąd oni maja pieniądze na taką inwestycje ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Zeby tylko ta via baltica nam sie czkawka nie odbiła jak obwodnica Ostrowi mazowieckiej.Po wybudowaniu super szybkiej trasy to tak im przemysł ruszył ze z zamówieniami nie nadazaja ,a sklepy to ho-ho chyba w zyciu takich "utargów "nie miały.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
do keicam To co - jakby zamknąć wszelkie linie komunikacyjne i odizolować Ostrowię Mazowiecką od świata to wtedy będzie tam przemysł rozwijał i handel.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Uomrzan:Aj chyba nie załapalismy co ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
DYSKUSJ ANA TEN TEMAT TEŻ: Na forum: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21376405 POJAWIŁY SIĘ WĄTKI: http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e21.jpg Widać tu że tranzyt do krajów nadbałtycki nie jedzie przez Białystok. p.s. zapomniales pokazac druga mapke http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e23.jpg >>Okazał się pan mało wiarygodny, panie Bestfeler. Niestety = Ma rację bo http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21659983 >wydawane są pieniądze na remonty (projekty i wykonanie) dróg wokół Łomży ale >w ten sposób, żeby ew. przeróbka do standardów trasy było bardzo kosztowne >(nacisk, rozjazdy ...) - decyzje zapadały jeszcze PRZED wyborem wariantu trasy; >d) obwodnica Łomży jest tak planowana aby nie mogła skutecznie poprowdzić ruchu >bez ominięcia centrum miasta - ma łączyć trasę na Zambrów (ruch lokalny) z trasą na Suwałki. >e) Ok 2 lata temu zamknięto trasę 61 dla ruchu ciężarówek. Zamknięcie to przed >podjęciem decyzji o przebiegu Via skutkuje mniejszym natężeniem ruchu przez >Łomżę co jest argumentem za trasą przez Białystok (bo na papierze tranzyt i tak >jeździ przez Białystok). Z porównania mapek i natężeń ruchu wynika jasno - kierowcy TIRÓW wola krótsza trasę przez Łomżę, Białystok niekoniecznie potrzebuje ciężkiego ruchu TIROW niszczącego drogi W kwestii wyboru wariantu przebiegu Via Baltici - przez Łomżę czy przez Białystok jako bardziej korzystny można wskazać wariant przez Łomżę, ale obie trasy można by zmodernizować w taki sposób, by zmniejszyć uciążliwość dotychczasowego ruchu - poprzez np. poprawę bezpieczeństwa, zmniejszenie hałasu, zabezpieczenia wód, przejścia dla zwierząt. Niestety, dotychczas preferowany wariant przez Białystok zakłada skierowanie całego ruchu przez tereny przyrodnicze Puszczy Knyszyńskiej, i rezygnację z modernizacji trasy przez Łomżę. Wobec tego np. poprawa zabezpieczenia ujęcia wody dla Białegostoku w Jurowcach czy nowy most na Biebrzy wobec wzrostu ruchu nie poprawi sytuacji, a ją pogorszy. Przykładem NIEKOMPETENCJI WŁADZ JEST obiecywanie wirtualnych i papierowych inwestycji (obwodnica Augustowa 100 - 400 milionów złotych, obwodnice Knyszyna, Sztabina, Suchowoli itp. - dojdziemy do 1 miliarda złotych LEZ TYLKO NA PAPIERZE, bo kiedy w Łomży nasyp mostu zniszczony przez kanały bobrów grozi zapadnięciem jezdni na tranzytowej trasie, samorząd Łomży nie może dostać od Wojewody i Rządu 500 tysięcy złotych koniecznych by zapobiec katastrofie budowlanej i drogowej, chociaż ma do tego pełne prawa - zgodnie z przepisami koszty szkód spowodowanych przez zwierzęta chronione w tym bobry pokrywa Skarb Państwa - Wojewoda, rząd. Jedyne co samorząd z braku tych należnych pieniędzy może zrobić to ustawić znaki ograniczenia prędkości do 20 -30 km/h by zmniejszyć drgania. www.zieloni.w.pl www.abcekologii.w.pl www.naturaisztuka.w.pl www.slawniwegetarianie.w.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Dla wygody linki: Moją poprzednią wiadomość możnaby usunąć - powtórzenie poniżej z działającymi linkami jest lepsze DYSKUSJA NA TEN TEMAT TEŻ: Na forum: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21376405 POJAWIŁY SIĘ WĄTKI: http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e21.jpg Widać tu że tranzyt do krajów nadbałtycki nie jedzie przez Białystok. p.s. zapomniales pokazac druga mapke http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e23.jpg >>Okazał się pan mało wiarygodny, panie Bestfeler. Niestety = Ma rację bo http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21659983 >wydawane są pieniądze na remonty (projekty i wykonanie) dróg wokół Łomży ale >w ten sposób, żeby ew. przeróbka do standardów trasy było bardzo kosztowne >(nacisk, rozjazdy ...) - decyzje zapadały jeszcze PRZED wyborem wariantu trasy; >d) obwodnica Łomży jest tak planowana aby nie mogła skutecznie poprowdzić ruchu >bez ominięcia centrum miasta - ma łączyć trasę na Zambrów (ruch lokalny) z trasą na Suwałki. >e) Ok 2 lata temu zamknięto trasę 61 dla ruchu ciężarówek. Zamknięcie to przed >podjęciem decyzji o przebiegu Via skutkuje mniejszym natężeniem ruchu przez >Łomżę co jest argumentem za trasą przez Białystok (bo na papierze tranzyt i tak >jeździ przez Białystok). Z porównania mapek i natężeń ruchu wynika jasno - kierowcy TIRÓW wola krótsza trasę przez Łomżę, Białystok niekoniecznie potrzebuje ciężkiego ruchu TIROW niszczącego drogi W kwestii wyboru wariantu przebiegu Via Baltici - przez Łomżę czy przez Białystok jako bardziej korzystny można wskazać wariant przez Łomżę, ale obie trasy można by zmodernizować w taki sposób, by zmniejszyć uciążliwość dotychczasowego ruchu - poprzez np. poprawę bezpieczeństwa, zmniejszenie hałasu, zabezpieczenia wód, przejścia dla zwierząt. Niestety, dotychczas preferowany wariant przez Białystok zakłada skierowanie całego ruchu przez tereny przyrodnicze Puszczy Knyszyńskiej, i rezygnację z modernizacji trasy przez Łomżę. Wobec tego np. poprawa zabezpieczenia ujęcia wody dla Białegostoku w Jurowcach czy nowy most na Biebrzy wobec wzrostu ruchu nie poprawi sytuacji, a ją pogorszy. Przykładem NIEKOMPETENCJI WŁADZ JEST obiecywanie wirtualnych i papierowych inwestycji (obwodnica Augustowa 100 - 400 milionów złotych, obwodnice Knyszyna, Sztabina, Suchowoli itp. - dojdziemy do 1 miliarda złotych LEZ TYLKO NA PAPIERZE, bo kiedy w Łomży nasyp mostu zniszczony przez kanały bobrów grozi zapadnięciem jezdni na tranzytowej trasie, samorząd Łomży nie może dostać od Wojewody i Rządu 500 tysięcy złotych koniecznych by zapobiec katastrofie budowlanej i drogowej, chociaż ma do tego pełne prawa - zgodnie z przepisami koszty szkód spowodowanych przez zwierzęta chronione w tym bobry pokrywa Skarb Państwa - Wojewoda, rząd. Jedyne co samorząd z braku tych należnych pieniędzy może zrobić to ustawić znaki ograniczenia prędkości do 20 -30 km/h by zmniejszyć drgania. www.zieloni.w.pl www.abcekologii.w.pl www.naturaisztuka.w.pl www.slawniwegetarianie.w.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
ze wbrew prawu i bez pieniędzy Unii Europejskiej? http://www.zieloni.osiedle.net.pl/via-baltica-rospuda.htm VIA BALTICA PRZEZ BIAŁYSTOK ? - chyba ze wbrew prawu i bez pieniędzy Unii Europejskiej? To przykłady "pomysłów" sprzecznych z prawem, zdrowym rozsądkiem i racjonalnym wydawaniem publicznych pieniędzy... VIA BALTICA ? JEDNAK NIE PRZEZ BIAŁYSTOK?! Drogi Via Baltica nie można poprowadzić przez rezerwat przyrody (Obwodnica Augustowa - przez Rospudę) i przez Białystok zamiast Łomży = trasą dłuższą i bardziej kosztowną... dlatego Unia Europejska odmawia dofinansowania dotychczasowego przebiegu trasy Via Baltica i obwodnicy Augustowa przez Rospudę opracowanej z naruszeniem prawa przez niekompetentne miejscowe władze. www.zieloni.w.pl www.abcekologii.w.pl www.naturaisztuka.w.pl www.slawniwegetarianie.w.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Jednym słowem: śledzie z wszystkiego nas okradają
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
A ja już sam nie wiem czy lepiej żeby to było przez Łomże czy Białystok :(
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
ktos kto optuje za biegiem VB przez bialystok musi miec w tym jakis interes bo ja naprawde nie rozumien dlaczego ci ludzie tak uparcie ida pod prad.dla mnie to jest nie pojete zeby z dwoch pomyslow wybrac zly nieprzemyslany i na domiar zlego szkodzacy srodowisku. dane statystyczne mowia ze tiry i tak wybieraja droge przez lomze niz bialystok( w stosunku mniej wiecej 2:1) a oni sie dalej upieraja przy swoim.przykladow glupoty mozna by mnozyc a nie bede przeciez powtarzal tego co mozna znalesc z latwoscia w sieci. http://www.zieloni.osiedle.net.pl/via-baltica-rospuda.htm nic tylko kielbasa przedwyborcza... pozdrawiam wszystkich zdrowomyslacych
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Czy ładowanie kasy na taką przebudowę trasy przez Łomżę (droga 61), żeby TIRy nie możły po niej jeździć jeszcze PRZED WYBOREM wariantu jest działaniem jeszcze legalnym czy już ściganym przez prokuraturę ? Czy to jest zwykła niegospodarność czy już przestępstwo ? I kto jest winny - projektant, który zaprojektował zbyt słabe elementy trasy czy inwestor, który narzucił takie parametry projektantowi... czy może (w co wątpię) wykonawca? Jeśli Unia "zaklepie" trasę przez Łomżę to przecież będą musieli znowu ładować kasę w kolejną przebudowę drogi nr 61... Ciekawe, czy znajdzie się ktoś odważny...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
z informacji ktore przeczytalem ma byc to droga ekspresowa co znaczy ze beda to dwa pasy ruchu przedzielone pasem zielenii... w wariancie bialystok maja dodac po kilka metrow nawierzchni z kazdej strony trasy co juz jest niezgodne z zalozeniami a z drugiej strony wariant lomza przeciez tez wymagalby wybudowania drugiego pasu ruchu co wymagaloby ogromnych nakladow finansowych.kwestia realizacji projektu to wlasciwie temat drugorzedny bo przeciez oni sie juz od sam nie wiem ilu lat kloca sie ktoredy powinna przebiegac trasa VB.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Nie o to chodzi.... Trasa nr 61 ma niektóre elementy niezdole do przniesienia 115 kN/oś (przepusty itp) - co dyskwalifikuje ją jako trasę ekspresową (a taka ma być ViaBaltica). W przypadku wyboru trasy przez Łomże trzeba będzie jeszcze raz modernizować to, co właśnie jest modernizowane. Przy okazji - pewien pan (aktor nr 1) ma udziały w pewnej litewskiej firmie, króra wygrywa większośc przetargów przy okazji budowy tej drogi.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
a gdzie europoseł Borzuchowski? Moze wstawil by sie za nami? Umie byc zauwazalny a tego nam potrzeba.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Białesioło to cienki pikuś, który głośno szczeka, aby Europa w ogóle zauważyła, że istnieje. Via Baltica jest mu potrzebna, by reperować swoje kompleksy i samemu łatwiej uwierzyć w bajeczkę, że jest metropolią. Wiecie co, na cholerę nam ten grajdoł? Oddajmy Białystok w prezencie Białorusi. Same korzyści: 1. Pikuś już nam nie podskakuje. 2. No problem z przebiegiem VB. 3. Suwałki wracają do Mazur, a Łomża do Mazowsza. 4. A Białystok w końcu czuje się wielki, bo przecież będzie leżeć na kresach... zachodnich Łukaszenrosiji. Romi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Piszę pracę magisterską na temat tej trasy. Jeśli możecie proszę pomóżcie mi wypełniając ankiety na stronie: http://via_baltica.w.interia.pl/ Wielkie dzięki!!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
Ty romi to jest pomysł oddać śledzi do białorusi.Przynajmniej tam jaga bedzie grała w 1 lidze.Te sledzie wszędzie sie wpier*olą. bEz3! waryniak
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: VIA BALTICA |
po 1: Via Baltica przez dolinę Rospudy to kolejny barbarzyński plan przedstawicieli tzw. władzy i tłumaczenia ich są co najmniej śmieszne!!! a po 2: Niech mi ktoś powie!!! - co ja -jako szary obywatel i człowiek -moge zrobić dla ratowania Rospudy i poparcia projektu bardziej przyjaznego środowisku??? moj mail: miwoj3wp.pl
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |