Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
jak skonfigurowac połaczenie z internetem (radiówka) NETSTAR |
Hej. Mam problem może ktoś z was był by w stanie mi pomóc. A wiec tak mam internet firmy NETSTAR internet chodził dobrze ale musiałem zrobić reinstalacje systemu (format) i wszystko trzeba wgrywać od nowa i nie wiem co mam zrobić żeby mi działał ten internet, wiem tylko żeby zainstalować sterowniki od karty routera PCI (karta WIRELESS) a dalej jestem zielony czy cos jest potrzebne jeszcze??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: jak skonfigurowac połaczenie z internetem (radiówka) NETSTAR |
Siemka Pax 19990 . Co musisz zrobic ?? Odp: Prosta :D Zainstaluj strerowniki a komputer sam się powinien połoczyc internetem .Podobno sytuacji e miałem bo mi kolega odinstalował sterowniki .,, wgrałem płytkę do kompa i było git majonez >
|
|
czasami trzeba tez wpisac adresy IP na "sztywno" wiec jak ich nie znasz to masz lipę
|
|
aha właśnie kurcze to jest strasznie dziwne dla mnie ze nic nie podali żadnych danych żeby można było się połączyć i teraz nie wiem spróbuje tak jak napisał Sebo19. A wiecie może do której sieci mam się podłączyć bo wyskakuje parę i nie wiem która jest NETSTERA ;/ a i jeszcze jedno wcześniej miałem XP a wgrałem viste czy przez to mogą być jakieś komplikacje z tym połączeniem??
|
|
Powiem Ci tak.Tez mam internet w tej firmie i tez kilka razy musialam instalowac system od nowa.Niestety za kazdym razem trzeba dzwonic do tych panow i prosic,zeby przyjechali podlaczyc od nowa internet.U mnie ten ich internet ciagle sie wylacza i mam juz go serdecznie dosyc.Dobrze,ze juz umowa wygasla,moge w koncu z niego zrezygnowac.Pozdrawiam.
|
|
aha to lipa jednym słowem a płaciłeś coś za to jak przyjeżdżali??
|
|
Nie,nie placilam,ale raz jeden z tych panow powiedzial,ze dolicza mi to do abonamentu.Ale nie doliczyli.Tylko trzeba czasami dlugo czekac zanim przyjada...Powodzenia.
|
|