piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
jak skonfigurowac połaczenie z internetem (radiówka) NETSTAR

Hej. Mam problem może ktoś z was był by w stanie mi pomóc. A wiec tak mam internet firmy NETSTAR internet chodził dobrze ale musiałem zrobić reinstalacje systemu (format) i wszystko trzeba wgrywać od nowa i nie wiem co mam zrobić żeby mi działał ten internet, wiem tylko żeby zainstalować sterowniki od karty routera PCI (karta WIRELESS) a dalej jestem zielony czy cos jest potrzebne jeszcze??

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: jak skonfigurowac połaczenie z internetem (radiówka) NETSTAR

Siemka
Pax 19990 .
Co musisz zrobic ??

Odp: Prosta :D Zainstaluj strerowniki a komputer sam się powinien połoczyc internetem .Podobno sytuacji e miałem bo mi kolega odinstalował sterowniki .,, wgrałem płytkę do kompa i było git majonez >

czasami trzeba tez wpisac adresy IP na "sztywno" wiec jak ich nie znasz to masz lipę

aha właśnie kurcze to jest strasznie dziwne dla mnie ze nic nie podali żadnych danych żeby można było się połączyć i teraz nie wiem spróbuje tak jak napisał Sebo19. A wiecie może do której sieci mam się podłączyć bo wyskakuje parę i nie wiem która jest NETSTERA ;/ a i jeszcze jedno wcześniej miałem XP a wgrałem viste czy przez to mogą być jakieś komplikacje z tym połączeniem??

Powiem Ci tak.Tez mam internet w tej firmie i tez kilka razy musialam instalowac system od nowa.Niestety za kazdym razem trzeba dzwonic do tych panow i prosic,zeby przyjechali podlaczyc od nowa internet.U mnie ten ich internet ciagle sie wylacza i mam juz go serdecznie dosyc.Dobrze,ze juz umowa wygasla,moge w koncu z niego zrezygnowac.Pozdrawiam.

aha to lipa jednym słowem a płaciłeś coś za to jak przyjeżdżali??

Nie,nie placilam,ale raz jeden z tych panow powiedzial,ze dolicza mi to do abonamentu.Ale nie doliczyli.Tylko trzeba czasami dlugo czekac zanim przyjada...Powodzenia.