piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Architektura wnętrz

Witam. Chciała bym się dowiedzieć czy w szkołach ponad gimnazjalnych w jakimś technikum jest kierunek podany w temacie czyli architektura wnętrz. Nie piszcie mi tylko o architekturze krajobrazu bo wiem gdzie znajdują się te kierunki i informacji na ten temat nie potrzebuje. Pozdrawiam.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Architektura wnętrz

Oj chyba nie ma czegoś takiego w szkołach ponadgimnazjalnych.
Ehh szkoda..!

Pomysłowo.

jest tylko tech. budowlane, albo po plastyku na architekture uderzać.

oblej benzyną i podpal...

Nie sądzę.
Sama jestem po studiach na kierunku architektury wnetrz.
Masz ich dwa rodzaje:
Na Politechnikach i na ASP.
Nie wszystkich oczywiście.

Jesli chcesz iść na architekturę wnetrz na polibudzie - polecam raczej tech. budowlane ( bardzo się przydaje np fizyka budowli - niestety obliczania belek nie da się uniknąć :-))...jeśli zaś chcesz iść na ASP - bardziej przyda i się liceum plastyczne...po ASP będziesz jednak miała nieco mniejsze pojęcie o wizualizacjach komputerowych ( tam przykładają nieco mniejszą wagę do tego).
W obu zaś przypadkach - rysunek, malarstwo, grafika - uczelnie mają bardzo wysokie wymagania i niezależnie od wyników matury musisz przedstawić swoje portfolio a na polibudzie zdać jeszcze egzaminy.

Pozdrawiam - mam nadzieje, że nieco naświetliłam temat :)

Eh szkoda no właśnie czeka mnie budowlanka, albo plastyk. Trudno.

Co do studiów wiem już gdzie pójdę. Zresztą mam smykałkę do malarstwa, rysunku od małego więc problemu żadnego mieć nie będę ;)

;j;'l

nooo obliczysz sume sił wzlgędem osi X i Y oraz sume momentów i jak Ci wyjdzie to by było cudnie :)

oblej benzyną i podpal...

W Wecie jest architektura krajobrazu.

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie: