Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Wydział Prawa Uniwersytetu Białostockiego |
Hej Łomżyniacy i Łomżynianki czy ktoś studiuje na tym wydziale zaocznie ?? Zawsze milej wymienić jakieś spostrzeżenia czy nawet razem dojechać na zjazd.. :-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Wydział Prawa Uniwersytetu Białostockiego |
Hej. Ja studiuję :) Ostatni rok na Wydziale Prawa, ale administrację.. Moge udzielić kilku porad, jesli trzeba :-)
|
|
Tzn ja studiuje na wydziale prawa.. drugi rok wiec wiem co tam się dzieje, tak byłem ciekawy ilu nas łomżyniaków jest na tamtym wydziale
|
|
hejka ja dopiero bede na I roku tam wiec wiem pewnie tyle co ty :)
|
|
no ja wiem swoje co i jak bo tego czasu zlecialo juz.. ogolnie nie jest zle.. :-)) ale jako pierwszoroczniak poznasz wszystkie tajniki :-).. wiele razy sie zaskoczysz widzac co odstawiaja wykladowcy
|
|
Studiowało się tam wiele lat temu ...
|
|
Łomżynianka czy Łomżanka - zawsze mam dylemat :P witam ! od pazdziernika formalnie bede na 3cim roku prawa uwb :) i uwierz jest nas troche na tym wydziale a pewnie i jeszcze troche wiecej :D pozdrawiam!!!
|
|
[]-[]
|
|
hej ! własnie bede na pierwszym roku prawa zaocznie , poradz mi co mam wybrać z przedmiotów etykę prawa czy socjologie edytal
|
|
socjologia ciekawsza;)
|
|
a etyka prawa hmmm widzac ostatnie wyczyny Ziobry i prokuratury...czy jest jakaś etyka prawa?:)
|
|
socjologia zdecydowanie
|
|