piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Gdzie w Wa-wie na studia magisterskie?

Witam wszystkich.
Skończyłem Łomżyński Agro-bajzel (WSA) i jestem obecnie inżynierem informatyki. Jednak za namową rodziny i znajomych chciałbym spróbować swoich sił na magisterce. Warunek: tylko w Warszawie i tylko zaocznie. Proszę o propozycje i porady za które z góry dziękuje.
Pozdrawiam.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Gdzie w Wa-wie na studia magisterskie?

może PJWSTK...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

zależy czy masz na myśli państwowe czy prywatne, jeśli prywatne i zalezy Ci tylko i wylacznie na papierku to polecam Wyższą Szkołę Menedżerską www.kaweczynska.pl

SaneOne studiowales tam? Szkola wypasik, tylko drogo ;) No i szczerze mowiac, nie jestem pewien czy po Agrobajzlu nie bedzie tam za ciezko z magisterka ;)

nie, nie studiowałem tam, ale rozważałem rozpoczęcie nauki w tej szkole w charakterze drugiego kierunku...
ja na SGH studiuję...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

z ciekawosci. Co umie inzynier informatyki po agrobiznesie? (konkrety)

Darck no duzo umie ;). Niektorzy potrafia napisac program, a inni zrobic strone o gotowaniu :).

Studia w Garobiznesie :
- dla jednych rozwiniecie tego czego sami sie ucza,
- dla drugich okazja zeby nie isc do wojska,
- dla trzecich: okazja zeby zarobic na tych drugich, piszac im prace zaliczeniowe...

-.-.-.-.-.- (podpis na urlopie)

loosac: nie wspomniałeś o umiejętnościach konwersacji i nowych znajomych :)

Skończyłem WSA i tego nie żałuje, w innym mieście nauczyłbym się tego samego