Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
Jak w temacie: dlaczego lampy uliczne nie swieca sie caly czas? Niektore gasna i zapalaja sie po jakis czasie. Sa zepsute, czy to jakas metoda oszczedzania energii?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
Bo one świecą tylko wtedy gdy księżyc zajdzie. Jak wyjdzie do latarnie gasną. Nie wiedziałeś?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
to jest oczywiste, ale niektore w nocy gasna i zapalaja sie wielokrotnie :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
ja własnie też się zastanawiałem... o tym... np wczoraj koło północy na jakieś 10 minut wyłaczyli...i jeszcze jakieś 2 tyg temu kilka nocy z rzędu
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
Lampa jak sie swieci to sie nagrzewa i zeby sie nie przepalila to poprostu raz na czas jest wylaczana :) Proste :P Wystarczy ruszyc lepetyna
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
ale tak nie jest zawsze, jedne zgaszają się częściej a inne wcale ;p czyżby skomplikowany system komunikacji z kosmosem?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
macie problem???? to trzeba sie wyposazyc w latarki a nie glowic sie nad tym czemu latarnie gasna hehehehe
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Dlaczego lampy uliczne nie swieca sie czas caly? |
~Darck... Odpowiem Tobie półżartem: Te ulicznice posiadają w swoim układzie zasilania taki moduł zwany potocznie TUZ. Ten moduł impulsowo zwiera obwód zasilania lampy HPM w celu przebicia ścieżki zapłonu. Jeśli lampa (w potocznym znaczeniu - żarówka) jest uszkodzona, to będzie migać w takt zmian ciśnienia wewnątrz komory wyładowczej której parametry zależą od zewnętrznego ciśnienia, bieżącego napięcia zasilania, oraz czułości progowej układu zapłonowego (potocznie nazywanego TUZ).
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |