Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
SLD ma "plan deklerykalizacji Polski" |
Treść jest ukryta
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: SLD ma "plan deklerykalizacji Polski" |
Po kawce na piketę!!!!:)
|
|
jak ta procedura wygląda?ja płace i czekam?ile czasu?
|
|
Trzeba odwiedzić biuro ŁSM na Legionów i tam wszystko wytłumaczą z detalami:) rudy błazen z druhem
|
|
To może jutro!:) Dina
|
|
ŁSM, Perspektywa i Jedność - odwiedź wszystkie trzy, dowiedz się czy akurat bloków nie budują, czy czegoś nie amją i ile to będzie kosztować - proste!
|
|
najlepiej to w domu z rodzicami se wypic na 18 rudy błazen z druhem
|
|
Zboża szkoda -czymś je zastąpimy:) Nie zapomnij o moim wizerunku! Mam się pięknie prezentować na tym plakacie( mam nadzieję ,że masz zdolnosci artystyczne)w końcu to herb naszego miasta! A tymczasem do wieczorka! Zmykam obmyslać strategię:) Pozdrowionka:))) Zbych
|
|
To ja chyba nie jestem rozsądnym kierowcą!:) Bo po Warszawie np nie da się jeździć 50km/h. Już widzę jak zaglądają mi przez szybę i z politowaniem kiwają głowami ...a w duchu..."wiadomo- baba"...:)
|
|
Ciekawi mnie co sądzicie na temat tej reklamy. Dla mnie fajny poczatek, krzew mamonowca, drzewo sandalowe...ale te drzewo butelkowca to juz troche głupie;/ ale motto SZANUJ ZIELEN w 100% się zgadzam;D;D:D ogólnie moze byc mogli tylko pokazac też obok butelki puszke, bo wedlug mnie ładniej wyglada:p
|
|
szanse ma kazda :) moim zdaniem bedzie top5 :) trzymam kciuki :)
|
|
Tak się składa, że za parę dni wyjeżdzam do Wielkiej Brytanii i wypadałoby zaopatrzeć się w obcą walutę jaką niewątpiwie jest funt. Stąd moje pytania: Który kantor w Łomży uważacie za najlepszy? Gdzie najbardziej opłaca się wymiana walut? Gdzie kurs kupna jest najwyższy a sprzedaży najniższy ;)? Który kantor pozwala 'negocjować' cenę. Etc. Czekam na merytoryczne wypowiedzi i z góry dziękuję. Zbych
|
|
Szkoła języków obcych i sklep na dole
|
|