sobota, 30 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Nycz udzielił dyspensy

Witam Was!
Widzę że jesteście obeznani w tych sprawach, ale nie do końca... może jeszcze nikt nie napisał....
Wybranie formy opodatkowania zależy od wielu czynników i każdy rodzaj działalności jest inny.
1. Nie wszyscy mogą być zwolnieni z pod. VAT
2. Nie wszyscy mogą być na ryczałcie, bądź innym podatku
Proszę zwrócić uwagę na to czy mam rodzinę i czy druga połówka pracuje- chodzi tutaj o wspólne rozliczenia i kwoty wolne....

Najważniejsze to trzeba pomyśleć daleko do przodu.... ile będę miał lub miała przychodów... itd.
Jaka branża....
Do tego potrzebny jest dobry księgowy/wa znający się na prawie podatkowym, a to wielka różnica...
Prowadzić papiery samemu bez znajomości przepisów to każdy potrafi lub prawie każdy, a po kilku latach mogą być konsekwencje nieudolności....
Nadmieniam że nie jestem księgowym ani żadnym doradcą podatkowym, prowadzę swoją działalność już od 20 lat i wiele przeszedłem.....
Znajomość prawa podatkowego, skarbowego jest niezbędna ponieważ przepisy często się zmieniają.
Pozdrawiam i życzę trafnych decyzji "OLINKA"

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Nycz udzielił dyspensy

Mam pytanie - gdzie w Łomży można kupić fajne ( nie zniszczone) tanie ciuszki dla dzieci (rozm 74-80) chodzi mi o jakieś sklepy z tanią odzieżą lub outlety ??

A ja Pepco nie polecam, ubranka są kiepskiej jakości, założone 2-3 razy robią się powyciągane i wyglądają jak stare. Niektóre tylko po wypraniu i uprasowaniu wyglądały jak mocno zużyte. Odradzam. Polecam za to sklep z używaną odzieżą na Wyszyńskiego - ciuszki są dobrej jakości, firmowe i często nowe albo bardzo mało używane, także wyglądają jak nowe. Są też całkiem nowe ubranka z metkami, ale te są droższe.

Treść jest ukryta

Nie wyskoczę nie wiadomo skąd żeby Cie nie wystraszyć;))

Miłego spacerku i udanch zakupów Tobie życzę:)