piątek, 27 września 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Rezolucja Kongresu Polonii Amerykańskiej w/s obecnej sytuacji w Polsce

nie wspomniał tu o wielu równie drogich autkach bo to nie jego artykuł tylko z www.o2.pl

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Rezolucja Kongresu Polonii Amerykańskiej w/s obecnej sytuacji w Polsce

Poruszyłeś niezwykle ciekawy temat.
Trochę mi to przypomina dyskusję o zapraszaniu nauczycieli na studniówki jaka miała miejsce na tym forum około pół roku temu.
Wypowiem się z nieco innej strony bo jestem nauczycielem. Zapewniam Cię, że grono pedagogiczne świętuje za własne pieniądze, a prezenty od uczniów (jeśli wogle ktoś je dostaje) są zupełnie nam do szczęścia nie potrzebne. Jeśli więc ktoś nie chce świętować niech tego nie robi ! Nie ma chyba większej obłudy niż kupić komuś kwiatek, wręczyć z fałszywym uśmiechem na twarzy, a potem wytknąć mu, że kosztował 5 zł !!!



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Rezolucja Kongresu Polonii Amerykańskiej w/s obecnej sytuacji w Polsce

Hotel Gromada Łomża
Rządowa 1a
18-400 Łomża
woj. podlaskie

dostęp płatny

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Rezolucja Kongresu Polonii Amerykańskiej w/s obecnej sytuacji w Polsce

rzeczywiście powoli robią się cieplejsze. słabo, ale zawsze coś :)

..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Rezolucja Kongresu Polonii Amerykańskiej w/s obecnej sytuacji w Polsce

Temat to sporty walki w Łomży, a tu narazie jest opisane tylko BJJ. W sumie i dobrze, ale wypada wspomnieć o jeszcze innych stylach walk w naszym mieście:
Karate Kyokushin - dobry trener, mocny styl, wielu zawodników walczących w K1 to uprawia. W Łomży w różnych grupach wiekowych ćwiczy ponad 100 osób.
Taekwondoo - również dobry trener, również jest paru mocnych zawodników w K1, dodatkowo dyscyplina olimpijska. Równiez ćwiczy w Łomży to około 100 osób.