Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
KOD protestuje na całym świecie! |
W ogóle orange to jakoś ostatnio schodzi na psy.. kupuje się pakiety na "darmowe połączenia" w orange wańne miesiąc a ostatnio po dwóch dniach przyszedł mi sms że pakiet wygasł ( czy coś w tym rodzaju - ale sens ten sam ).. byłam w salonie naprzeciwko Kontaktów i tam mnóstwo ludzi zgłasza podobne problemy lub jeszcze dziwniejsze..to nie do pomyślenia..
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: KOD protestuje na całym świecie! |
w Piątnicy dziś 2.50zł,z dnia na dzień drożeje
|
|
Podpinam się pod ten temat i piszę to dla przestrogi dla wszystkich którzy pracują w handlu i usługach. Ja pracuję od 2002 roku i znam dobrze numery tych smierdziochów cyganów zajebanych. Mnie raz zrobił na 200 zł taki ****** cygański brodaty rumcajs w 2003 roku, którego na koniec komentarza odpowiednio pozdrowię. Specjalnie użyje w tym komentarzu wulgarnego języka bo te kurwy cygańskie na to zasługują. uważajcie na tych pierdolonych *********ów ******** cyganów. Te śmierdzące pizdy cygańskie kradną w żywe oczy. Jebanym leniom nie chce się pracować to wolą kraść i to w żywe oczy. jeden z popularnych numerów to zakup jakiekolwiek drobnostki i płacenie banknotem 200 zł. Jebane kurwy cygańskie udają, że nie mają drobnych i płacą banknotem dwustuzłotowym (często pokazują pusty portfel a w nim jeden banknot). Powiedzmy ze jest to bateria za 5 zł. Dajesz mu resztę - czyli 195 zł. Banknot 200 zł po wydaniu reszty chowasz do kasy. I wtedy śmierdzący cygan niby to przypomina sobie, że ma drobne w kieszeni. Śmierdzący kurwocygan prosi o zamianę tych swoich drobnych (papierkowych) na całe 200 zł. i tu uważajcie na te kurwy cygańskie. bo tu tkwi haczyk. Z grzeczności możecie mu zamienić te 200 zł, ale nie radzę bo chujowy złodziejski cygan zaczyna od tego momentu "pracować" - czyli po prostu kraść jak się zgodzicie na zamienienie drobnych. ********** cygański cwaniak robi zamęt tak