niedziela, 01 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Dr Witold Sokała: mogło mieć miejsce celowe unieważnianie głosów

Szafy drewniane, zakładam, że jakieś kilkadziesiąt lat mają.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Dr Witold Sokała: mogło mieć miejsce celowe unieważnianie głosów

można tak łatwo spr na danym komputerze co ktoś robił na nim np. wczoraj??-bardziej wnikliwie niż tylko historia ostatnio oglądanych str.-

i czy włamanie na konto gg to też aż takie łatwe??

a i zastanawiam się czy tylko będąć w- hmmm nie znam się na fachowym słownictwie- w sieci takiej jak np kilka komputerów w pracy można zajrzeć co ktoś robi??? czy też nie będąc podłączonym do takowej sieci? jeśli tak to czy to jest trudne????
nie znam się na tym, i pytam czysto hipotetycznie :)

aniuchna dumowata swintuszko

ania nie daj sie prosic:)

hahahahaha
minister co to za morda?

hej, z tego co wiem, placenta czyli wyciag z lozyska kobiecego jest zakazany i do takich celow jak piszesz uzywa sie placenty z lozyska owiec. Jest tak samo skuteczna, znam takie odzywki wloskiej firmy BILBA, dostepne sa napewno w Bialymstoku na ul. Mlynowej w hurtowni fryzjerskiej. A kiedys w salonie fryzjerskim na ul. Gielczynskiej robiła Pani Gierłowska zabiegi laserowe własnie z wykozystaniem tej placenty, wiem ze jej corka ma tam teraz salon kosmetyczny i chyba jeszcze robia takie zabiegi.

antek: Czym się różnię? Przede wszystkim to takie usługi nie są proponowane w Łomży. Oczywiście, jeśli chcesz skorzystać z usług architekta/projektanta to on zrobi Ci jakąś wizualkę (albo częściej zleci to firmie, która to robi). Ale musisz zapłacić za pracę projektanta. A do mnie przychodzisz ze swoimi pomysłami, ja mogę ewentualnie tylko doradzić. Generalnie, robię to, co Ty sobie wymyśliłeś, a Ty nie płacisz za pomysły. Widzisz za to, czy Twoje pomysły sprawdzą się w Twoim układzie pomieszczeń, metrażu itp.