sobota, 14 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
o przyszłosci Ukrainy zadecyduja Słowianie.

Byłam . Super wesele . Jedzenie pyszne . Fajne, urządzone z pomysłem wnętrza .

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: o przyszłosci Ukrainy zadecyduja Słowianie.

SIEMKA WSZYSTKIM

MAM PYTANKO WIE KTOŚ COŚ O DNIACH ZAMBROWA .GWIAZDAMI BĘDĄ W SOBOTĘ KUKIZ I PIERSI A W NIEDZIELE PIASEK . ZNA KTOŚ PROGRAM .?

Test na współpracę wewnętrzną łomżyniaków.

tak

Witam!
Jestem studentką piątego roku resocjalizacji. Piszę pracę magisterską na temat pomocy. Zwracam się z prośbą, do wolontariuszy pracujących w hospicjach, o udzielenie mi wywiadu na temat nieskutecznej pomocy. Jeśli ktoś wykazałby chęć, bardzo proszę o kontakt. Z góry dziękuję:)
Pozdrawiam!

do gc
zła strona !! A mi chodzi np o której będzie gwiazda To samo ja znalazłem

Poniosło mnie troche ale niech kobieta nie chrzani na forum tylko zwraca sie do zainteresowanego. Niemam dziecka mam za to psa i nigdy nie pozwalam wejsc mu na plac zabaw.

Cześć Fazzi,
Ty gościu masz raję. Zacofania ci u nas dostatek. Policja wiąż zatrzymuje, infrastruktura beee, "niedojeby" wokoło, cała inteligencja wyjechała. Na ciekawą dyskusję tu nie licz. My "niedojeby" z Łomży nie mamy po prostu czasu na grafomanię w sieci. Od tych z Warszawy, Olsztyna czy Białegostoku różnimy się tym, że aby się zrealizować społecznie nie musimy siedzieć na forum i powadzić dyskusji o sensie życia. Jeśli chcemy podyskutować na poziomie, to spotykamy się w gronie przyjaciół i to robimy. Forum jest chyba po to, aby krotko wymienić jakieś uwagi, zapytać o coś, czy też wyrzucić złość na drugiego "niedojeba". Ale jeśli masz ciekawy temat, to zapodaj. Może zaktywizujesz na forum filozofów, artystów, pisarzy, pedagogów, psychologów, myślicieli itp.