sobota, 23 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

no i ja wygrywam gacie :) nie ma to jak gacie...... /rozmażona/...... =)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

Wiecie czyją matką jest nadzieja :P Coraz częściej myśle ze w tym mieście nic nie może byc fajnego.....no prawie nic (KSU fajne było :D )



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

Treść jest ukryta

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

:((((((

ZAKAZ WYWALANIA MOICH PODPISÓW!!!!!!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

A jak spadnę?! :(



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

www.pajacyk.pl <-



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

Dlaczego bierzesz to wszystko do Siebie, napisałem że dotyczy młodzieży szkolnej. Piszę do Ciebie jako do autorki tematu i Mnie nie interesuje co Ty robisz, z kim przebywasz, ani jaką masz rodzinę, chociaż sam dość dużo o Sobie napisałaś. Prosił bym też żebyś i mojej rodziny nie wymieniała w swoich postach.

Pozdrowienia.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum?

DYSKUSJ ANA TEN TEMAT TEŻ: Na forum: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21376405
POJAWIŁY SIĘ WĄTKI:
http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e21.jpg
Widać tu że tranzyt do krajów nadbałtycki nie jedzie przez Białystok.

p.s. zapomniales pokazac druga mapke
http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e23.jpg

>>Okazał się pan mało wiarygodny, panie Bestfeler.

Niestety = Ma rację bo http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21659983
>wydawane są pieniądze na remonty (projekty i wykonanie) dróg wokół Łomży ale
>w ten sposób, żeby ew. przeróbka do standardów trasy było bardzo kosztowne
>(nacisk, rozjazdy ...) - decyzje zapadały jeszcze PRZED wyborem wariantu trasy;
>d) obwodnica Łomży jest tak planowana aby nie mogła skutecznie poprowdzić ruchu
>bez ominięcia centrum miasta - ma łączyć trasę na Zambrów (ruch lokalny) z trasą
na Suwałki.
>e) Ok 2 lata temu zamknięto trasę 61 dla ruchu ciężarówek. Zamknięcie to przed
>podjęciem decyzji o przebiegu Via skutkuje mniejszym natężeniem ruchu przez
>Łomżę co jest argumentem za trasą przez Białystok (bo na papierze tranzyt i tak
>jeździ przez Białystok).

Z porównania mapek i natężeń ruchu wynika jasno - kierowcy TIRÓW wola krótsza trasę przez Łomżę, Białystok niekoniecznie potrzebuje ciężkiego ruchu TIROW niszczącego drogi

W kwestii wyboru wariantu przebiegu Via Baltici - przez Łomżę czy przez
Białystok jako bardziej korzystny można wskazać wariant przez Łomżę, ale obie
trasy można by zmodernizować w taki sposób, by zmniejszyć uciążliwość
dotychczasowego ruchu - poprzez np. poprawę bezpieczeństwa, zmniejszenie
hałasu, zabezpieczenia wód, przejścia dla zwierząt.
Niestety, dotychczas preferowany wariant przez Białystok zakłada skierowanie
całego ruchu przez tereny przyrodnicze Puszczy Knyszyńskiej, i rezygnację z
modernizacji trasy przez Łomżę. Wobec tego np. poprawa zabezpieczenia ujęcia
wody dla Białegostoku w Jurowcach czy nowy most na Biebrzy wobec wzrostu ruchu
nie poprawi sytuacji, a ją pogorszy.

Przykładem NIEKOMPETENCJI WŁADZ JEST obiecywanie wirtualnych i papierowych inwestycji (obwodnica Augustowa 100 - 400 milionów złotych, obwodnice Knyszyna, Sztabina, Suchowoli itp. - dojdziemy do 1 miliarda złotych LEZ TYLKO NA PAPIERZE, bo kiedy w Łomży nasyp mostu zniszczony przez kanały bobrów grozi zapadnięciem jezdni na tranzytowej trasie, samorząd Łomży nie może dostać od Wojewody i Rządu 500 tysięcy złotych koniecznych by zapobiec katastrofie budowlanej i drogowej, chociaż ma do tego pełne prawa - zgodnie z przepisami koszty szkód spowodowanych przez zwierzęta chronione w tym bobry pokrywa Skarb Państwa - Wojewoda, rząd. Jedyne co samorząd z braku tych należnych pieniędzy może zrobić to ustawić znaki ograniczenia prędkości do 20 -30 km/h by zmniejszyć drgania.



Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org