Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
no i ja wygrywam gacie :) nie ma to jak gacie...... /rozmażona/...... =)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
Wiecie czyją matką jest nadzieja :P Coraz częściej myśle ze w tym mieście nic nie może byc fajnego.....no prawie nic (KSU fajne było :D )
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
Treść jest ukryta
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
:(((((( ZAKAZ WYWALANIA MOICH PODPISÓW!!!!!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
www.pajacyk.pl <-
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
Dlaczego bierzesz to wszystko do Siebie, napisałem że dotyczy młodzieży szkolnej. Piszę do Ciebie jako do autorki tematu i Mnie nie interesuje co Ty robisz, z kim przebywasz, ani jaką masz rodzinę, chociaż sam dość dużo o Sobie napisałaś. Prosił bym też żebyś i mojej rodziny nie wymieniała w swoich postach. Pozdrowienia.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: MARKETiada - na czyjej połowie piłka po referendum? |
DYSKUSJ ANA TEN TEMAT TEŻ: Na forum: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21376405 POJAWIŁY SIĘ WĄTKI: http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e21.jpg Widać tu że tranzyt do krajów nadbałtycki nie jedzie przez Białystok. p.s. zapomniales pokazac druga mapke http://www.profilab.pl/galeria/sky/zalacznik_e23.jpg >>Okazał się pan mało wiarygodny, panie Bestfeler. Niestety = Ma rację bo http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=52&w=21376405&a=21659983 >wydawane są pieniądze na remonty (projekty i wykonanie) dróg wokół Łomży ale >w ten sposób, żeby ew. przeróbka do standardów trasy było bardzo kosztowne >(nacisk, rozjazdy ...) - decyzje zapadały jeszcze PRZED wyborem wariantu trasy; >d) obwodnica Łomży jest tak planowana aby nie mogła skutecznie poprowdzić ruchu >bez ominięcia centrum miasta - ma łączyć trasę na Zambrów (ruch lokalny) z trasą na Suwałki. >e) Ok 2 lata temu zamknięto trasę 61 dla ruchu ciężarówek. Zamknięcie to przed >podjęciem decyzji o przebiegu Via skutkuje mniejszym natężeniem ruchu przez >Łomżę co jest argumentem za trasą przez Białystok (bo na papierze tranzyt i tak >jeździ przez Białystok). Z porównania mapek i natężeń ruchu wynika jasno - kierowcy TIRÓW wola krótsza trasę przez Łomżę, Białystok niekoniecznie potrzebuje ciężkiego ruchu TIROW niszczącego drogi W kwestii wyboru wariantu przebiegu Via Baltici - przez Łomżę czy przez Białystok jako bardziej korzystny można wskazać wariant przez Łomżę, ale obie trasy można by zmodernizować w taki sposób, by zmniejszyć uciążliwość dotychczasowego ruchu - poprzez np. poprawę bezpieczeństwa, zmniejszenie hałasu, zabezpieczenia wód, przejścia dla zwierząt. Niestety, dotychczas preferowany wariant przez Białystok zakłada skierowanie całego ruchu przez tereny przyrodnicze Puszczy Knyszyńskiej, i rezygnację z modernizacji trasy przez Łomżę. Wobec tego np. poprawa zabezpieczenia ujęcia wody dla Białegostoku w Jurowcach czy nowy most na Biebrzy wobec wzrostu ruchu nie poprawi sytuacji, a ją pogorszy. Przykładem NIEKOMPETENCJI WŁADZ JEST obiecywanie wirtualnych i papierowych inwestycji (obwodnica Augustowa 100 - 400 milionów złotych, obwodnice Knyszyna, Sztabina, Suchowoli itp. - dojdziemy do 1 miliarda złotych LEZ TYLKO NA PAPIERZE, bo kiedy w Łomży nasyp mostu zniszczony przez kanały bobrów grozi zapadnięciem jezdni na tranzytowej trasie, samorząd Łomży nie może dostać od Wojewody i Rządu 500 tysięcy złotych koniecznych by zapobiec katastrofie budowlanej i drogowej, chociaż ma do tego pełne prawa - zgodnie z przepisami koszty szkód spowodowanych przez zwierzęta chronione w tym bobry pokrywa Skarb Państwa - Wojewoda, rząd. Jedyne co samorząd z braku tych należnych pieniędzy może zrobić to ustawić znaki ograniczenia prędkości do 20 -30 km/h by zmniejszyć drgania.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |