Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Konferencji polityków w Domu Rekolekcyjnym |
Witam A czy możesz mi powiedzieć jaką trase przewidujecie do pokonania, bo nie ukrywam, że jestem amatorem, dopiero kilka dni temu wyciągnąłem swój rower, po ok 4 letnie przerwie i narazie pojeździłem sobie tak rekreacyjnie po Łomży, ale może bym się skusił na coś większego:) A w niedziele też się spotykacie? Pozdrawiam arturross
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Konferencji polityków w Domu Rekolekcyjnym |
8
|
|
ad ad1 -clubbing występuje wtedy gdy jest możliwość w ciągu jednego wieczoru odwiedzić kilka lokali - więc nie mamy pojęcia o co Ci chodzi.. Chyba o to, że łomżyczka będzie miała 2 kluby... to już prawie clubbing, troche sarkazmu nie zaszkodzi. ad ad2 będzie się i tak działo, że jednego wieczoru będzie miksować wszystkie gatunki muzyczne jeden"pan" - i nie wiemy czy to jest jakiś problem - może dla Ciebie bo na pewno nie dla naszego rezydenta Dla mnie to żaden problem, życzę mu powodzenia, pytam z ciekawości i może trochę więcej luzu...
|
|
straż xD sorki pomylka
|
|
I stało się! Polacy pobili rekord. 8:0 z Luksemburgiem, 9:0 z Norwegią i 10:0 z San Marino.
|
|
Lola to kompletny dureń, jak się do czegoś doczepi to trzyma się jak rzep psiego ogona. Mimo to że bierze udział w strukturach gminnych, to i tak nie zna praw samorządowych tylko wprowadza ludzi w błąd. Ale z pokora musimy wysłuchać i takiego oszołoma. On ma zawsze jeden cel i nic po za tym. Bo jest jednokomórkowcem::..
|
|