niedziela, 01 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Konferencji polityków w Domu Rekolekcyjnym

Witam

A czy możesz mi powiedzieć jaką trase przewidujecie do pokonania, bo nie ukrywam, że jestem amatorem, dopiero kilka dni temu wyciągnąłem swój rower, po ok 4 letnie przerwie i narazie pojeździłem sobie tak rekreacyjnie po Łomży, ale może bym się skusił na coś większego:) A w niedziele też się spotykacie?

Pozdrawiam
arturross

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Konferencji polityków w Domu Rekolekcyjnym

8

ad ad1 -clubbing występuje wtedy gdy jest możliwość w ciągu jednego wieczoru odwiedzić kilka lokali - więc nie mamy pojęcia o co Ci chodzi..

Chyba o to, że łomżyczka będzie miała 2 kluby... to już prawie clubbing, troche sarkazmu nie zaszkodzi.

ad ad2 będzie się i tak działo, że jednego wieczoru będzie miksować wszystkie gatunki muzyczne jeden"pan" - i nie wiemy czy to jest jakiś problem - może dla Ciebie bo na pewno nie dla naszego rezydenta

Dla mnie to żaden problem, życzę mu powodzenia, pytam z ciekawości i może trochę więcej luzu...

straż xD sorki pomylka

I stało się! Polacy pobili rekord. 8:0 z Luksemburgiem, 9:0 z Norwegią i 10:0 z San Marino.

Lola to kompletny dureń, jak się do czegoś doczepi to trzyma się jak rzep psiego ogona. Mimo to że bierze udział w strukturach gminnych, to i tak nie zna praw samorządowych tylko wprowadza ludzi w błąd. Ale z pokora musimy wysłuchać i takiego oszołoma. On ma zawsze jeden cel i nic po za tym.

Bo jest jednokomórkowcem::..