sobota, 30 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Prawdziwe oblicze Kaczora !!!!

MrS,
Oczywiscie, zgadzam sie z Twoimi spostrzezeniami, ze tak ogolnie biorac to wlasciwie admins czy tworcy tej strony nie maja bezposredniego wplywu na performance czy dzialanie ich strony, podlkreslajac: bezposredniego - bo na pewno maga, albo przynajmniej powinni, wywierac nacisk na tych, ktorzy sa za to odpowiedzialni, czyli tzw. ISP (Internet Service Providers).
wychu

Trzymajmy kciuki za LKS!

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Prawdziwe oblicze Kaczora !!!!

Bartez samochód to moje życie, bo jestem zawodowym kierowcą i mechanikiem, nie musisz mi mówić, co gdzie i kiedy trzeba robić w samochodzie, ale po przeczytaniu twojej wypowiedzi wyraźnie widać, że na mechanice się nie znasz, co prawda myślałem, że wypowiesz się na temat a nie odpowiesz na moje stwierdzenie dotyczące samochodu twojego Taty, a z twojej wcześniejszej wypowiedzi nie wynikało, że chodziło o badanie okresowe samochodu.

Niech bedzie Głosuje na MrS.A kto na mnie zagłosuje ???????????????????
wiecej kandydatów nie mam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oco wam biega ????????? dobra AMik sie zna na gratach Bartez sie zna na Hipermarketach i Lotniskach,MrS na Komputerach i sieci i tp. , kamcio77 wie gdzie co jest w Łomzy,PASJA sie zna na markach samochodowych, kaschia zależy tylko zeby to co pisze zeby sie umiesciło w gazecie ,: VipeR nie moze czytać bzdur i ma\iał sie nie odzywać DjNaPrI no ja nie wiem na czym sie zna no moze na programikach co obsługujo sie małe dzieci I nie pisz DUŻYMI LITERAMI .... , A JA sie znam na muzyce,kreceniu i wszystkim co zwiazane z muzyko !!!!!:D
POZDRAWIAM

Zbych