Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Idiotyczny rozkaz i zamknąć wieko na zawsze |
Na ul. Nowogrodzkiej jest tłumacz tego języka. Ale dokładnego adresu nie pamiętam, jadąc od Sikorskiego,skręć w prawo, i z prawej strony będzie szyld przed domem :) rudy błazen z druhem
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Idiotyczny rozkaz i zamknąć wieko na zawsze |
Wicker Park Piekny Umysl Blow Miasto Aniołów Human Traffic Malena Czyja to kochanka ( fr) ^ to moje ulubione Vantage Point Fracture Butelki Zwrotne ( czeski) Mr. Brooks 1408 ^ a te ostatnio ogladalem i sa niezle "Ja jestem wolny, mam swoje zdanie, to czego pragnę to świat bez granic." Chocolate Spoon
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Idiotyczny rozkaz i zamknąć wieko na zawsze |
Siema! Słuchajcie! Mam poradnik ktory zawiera wiele informacji o teście MS ! Osobiście uważam,że jest w nim wiele przydatnych informacji... Jak ktoś chce niech pisze na maila : silownia5@wp.pl Pozdro
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Idiotyczny rozkaz i zamknąć wieko na zawsze |
jednak ma, niemial wyobrazni i niebyl rozsądny jechając po narkotykach.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Idiotyczny rozkaz i zamknąć wieko na zawsze |
Nasza napisał(a): > zauważcie jaka jest logika myślenia tego Pana , jak będzie > jakieś osiedle po drodze to co tam zostanie wysiedlone bo on > musi mieć obwodnice własnie w takim miejscu. Wysiedlenia pod budowę dróg były, są i będą (nie trzeba sięgac daleko - choćby przy budowie trasy S8 na odcinku Wyszków - Radzymin w miejscowości Niegów) Co to za mydlenie > tymi punktami dostępowymi chyba nie trudno zrozumieć ,że po > wchłonięciu przez miasto tej niby obwodnicy zrobi się z niej > łomżyńską trasę typu trasa Łazienkowska tam też są węzły z > punktami dostępu. Czyli chciałabyś Łomży - metropolii z ruchem jak na wsi? Te "mydlenie oczu" i punkty dostępowe są bardzo ważne. Przeciwdziałają takim katastrofom jak ta wczorajsza pod Szczuczynem, gdzie wjazd/ zjazd z drogi podporządkowanej prostopadłej kończy się smiercią 4 osób. W skali roku kilkuset. A odnośnie tego cudu to już go prawie > mieliśmy chyba Pan szybko zapomniał o usiłowaniu powiekszenia > miasta własnie o te tereny na których ma przebiegac wariant II > obwodnicy. Propaganda swoje robi. Włączenie tych gruntów to tylko decyzja administracyjna - nie spowoduje ona automatycznego zasiedlenia tych terenów. Ludzie budują się pod Łomżą ( Kupiski, Kalinowo, Siemień itd) niezależnie od tego czy to jeszcze Łomża czy gmina podłomżyńska. Ten pomysl nie poszedł do lamusa on wróci i to > szybko , bo przeciez tereny pod obwodnice będe potrzebne i i > zarobić będzie można. Może i wróci. Ja jestem za włączeniem tych terenów. Jednakże tylko ze względu na finanse. Nie będzie kilkunastu rad gmin, wójtów i całej ich administracji, której teraz z naszych podatków fundujemy diety. Obwodnica ma się do tego jak pięść do nosa. > > A dlaczego tak ością w dupie stoi waraint I który biegnie tak > ,że nikomu nie przeszkadza . Wariant który został stworzony > właśnie po konsultcjach projektanta ze lokalnymi mieszkańcami > gmin. Tylko oczywiście łomzy przeszkadza. Żebysmy się dobrze zrozumieli: ja jestem za wariantem nr I, a zdecydowanie przeciwko wariantowi nr III ingerującemu w Dolinę Narwii. Co ciekawe juz od lat 80-tych na łąkach między Kalinowem i Drozdowem jest "odłożona" rezerwa pod ewentualną trasę obwodnicy. Są to dwa hektary prostopadłe do rzeki, które zostały wykupione / wywłaszczone przez państwo właśnie w tym celu już ze 20 lat temu i do tej pory jest to w zasadzie ostoja zeszłorocznych traw pośród reszty łąk rokrocznie koszonych. 20 lat..... > > Wariant I nie biegnie przez tereny chronione przyrodniczo i był > juz uzgodniony z mieszkańcami gminy łomza - został poprawiony > przez projektanta własnie po spotkaniach z mieszkancami. Ale co > tam dziwne interesy paru ludzi kieruja decyzje i opinie > miejscowych notabli w kierunku wariantu II . coż to za mityczne interesy? Inwestorem jest GDDKiA i akurat w tym wypadku interesy łomzyńskich pseudo biznesmenów nie będą w ogóle brane pod uwagę gdyż ich władza kończy się w podłomżyńskich wsiach. Niestety fakt, że GDDKiA nie zwraca uwagi na partykularne interesy łomżyńskich lobbystów nie znaczy wcale, że projekt przebiegu będzie dobry. No to bedziemy > mieli wesoło, ja juz teraz zapraszam miejscowych notabli na > spotkania z mieszkańcami tylko w kaskach na głowach bo ten > pomysł tak lekko nie przjedzie PANOWIE. > Zalecam merytoryczne przygotowanie się do spotkań w ramach konsultacji. Na razie podnoszone argumenty rodem z bazaru mogą wzbudzić jedynie uśmiech politowania. Argumenty za wariantem nr I są bardzo mocne i racjonalne. Niestety osoby, które chciały by uzasadnić przebieg obwodnicy po wariancie nr 1 używają na razie argumentów w stylu: tam będzie najlepiej Racjonalny rozwój infrastruktury może być z korzyścią i dla mieszkańców miasta i dla przyrody. Warto zauważyć, że jeżeli rząd zdecyduje się jednak budować ViaBaltica po śladzie DK61 ( tak jak wskazuje Scott&Wilson) to może się okazać, że ewentualny przebieg obwodnicy Łomży może być dopasowywany do optymalnego przebiegu VB - na pewno nie odwrotnie:) Decyzja w temacie VB ma zapaść niby do końca roku po przeprowadzeniu konsulatcji społecznych na obszarach które wchodzą w grę przy wyznaczaniu przebiegu. Idealnie by było gdyby decyzja wskazywała przebieg po śladzie DK61 - przyśpieszyło by to prace przy obwodnicy Łomży i pozwoliło by się miastu cieszyć połączeniem ze stolicą ( i resztą kraju) drogą klasy S.....
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |