Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
RODZINNA HISTORIA PREZYDENTOWEJ W AKTACH IPN |
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy muszę mieć paszport, jak chcę lecieć np. do Londynu. Moj paszport już nie jest ważny. druga sparawa to...ile muszę czekać na wyrobienie nowego paszportu? z góry dziekuję i pozdrawiam Jestem Polakiem więc mam obowiązki polskie " Wnuk gestapowca z wnukiem UBowca krzyczą faszysta na wnuka AKowca" "Tyle, tylko tyle i aż tyle" A. Macierewicz
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: RODZINNA HISTORIA PREZYDENTOWEJ W AKTACH IPN |
doktor Zdanowicz nie pracuje w łomży. ja rodziłam w zambrowie i jestem bardzo zadowolona, lekarze i pielęgniarki mili, mało kobiet na oddziale. Wcześniej rodziłam w łomży to syn był na oiom- ie i ledwo uszedł z życiem bo konowały nie zrobiły mi cesarki przy 5 kg dziecku (MOJA położna wiedziała tylko jak wziąśc odemnie kasę ale nie pomogła bo biedaczce zachciało się spać więc się położyła) piszesz o gwarantowanym znieczuleniu -nic takiego nie ma
|
|
w 2005 kosztował 800PLN po przejściach w Łomży ostatnią koszulę bym zastawił, żeby ponownie nie przeżywać tej traumy
|
|
cesarka kosztowała wtedy 1500PLN z fakturą, co wówczas było o 500 kwotą tańszą od nieoficjalnej łomżyńskiej taksy "bez faktury"
|
|
Ja tam sam będę poród odbierał swojego dziecka w przyszłości,po co nerwy w szpitalach :-)
|
|