Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
tort na zamówienie |
Gdzie w Łomży robią najlepsze torty?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: tort na zamówienie |
komandoska70 Niedawno był podobny temat ,ludzie piszą gdzie najlepsze torty na zamówienie :) http://4lomza.pl/forum/read.php?f=2&i=379519&t=379519
|
|
w abc z zambrowa
|
|
no właśnie gdzie? gdzie ładnie i tanio zrobią na roczek dziecka? Lala22
|
|
oglądałam zdjęcia tortów z ABC, nie podobają mi się ani wzory, ani napisy. Proszę więc o dalsze podpowiedzi. P.s. do dziadka_kalesony oczywiście,że ten temat był poruszany i nic nie wniósł, a mnie zależy zarówno na wizualnej stronie tortu jak i smakowej
|
|
Mi osobiście smakują torty u Cendrowskich ,wizualnie i smakowo :)
|
|
Ja jestem z zawodu cukiernikiem i już robiłem torty na różne okazje! Jak chcesz to mogę i dla cb zrobić. Wszyscy co je jedli nie narzekali na te tory,wręcz przeciwnie zachwalali je!
|
|
u Państwa Cendrowskich nie robią ciekawych (śmiesznych) kształtów
|
|
Glenn 15061993 Zrób jakiś tort na czwartkowe spotkanie forumowiczów 4lomza, 02.06.2011 ,ocenimy Twoje umiejętności ;) może wtedy komandoska70 zdecyduje się na Twoje usługi :)
|
|
Zależy co kto lubi i jaki tort sobie wymarzył :)
|
|
do Glenn 15061993, bardzo chętnie skorzystam, masz jakieś zdjęcia? Proszę prześlij : komandoska70@wp.pl
|
|
Zdjęć nie mam,Tylko składniki to sam musisz mi powiedzieć jakie chcesz
|
|
można zrobić samemu kup lukier plastyczny bądź marcepan (np na allegro) i takie rzeczy można wyczarować, że wszystkie cukiernie w Łomży się schowają. wystarczy trochę poczytać o tortach angielskich lub przejrzeć google grafika :) o ile torty z Anny z Zambrowa (te z abc) są smaczne to niestety trudno mówić o kreatywności w zdobieniu czy kształtach
|
|