Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Za Tuska |
Autor: edi# (---.elomza.pl) Data: 07-02-13 00:12 Autor: fanka bocianka (---.neoplus.adsl.tpnet.pl) Możesz napisać co to za spółki, czy tajemnica państwowa :) początek masz resztę sam w necie znajdziesz. follow me
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Za Tuska |
Mnie p.J. uczyła w SP 10 i jest dla mnie najlepszym nauczycielem przez całą moją edukację a dodam że obecnie sama jestem nauczycielką . Kobieta jest wymagająca na maxa ale umie nauczyć i warto z jej wiedzy skorzystać .....będę się starała mojego synka u niej edukować.
|
|
odezwali się do kogoś?
|
|
Nie wywyższam się cudowną postawą. No właśnie piszesz,że nie dałaś byś psychicznie rady patrzeć na krzywdę zwierząt.A czy myślisz,że mi jest łatwo ? wiele osób,które tam przychodzą na chwilę mówi,jakie te pieski są biedne.Ale wolontariat w Łomży kuleje,bo nikt nie ma siły na nie patrzeć.Ale bezmyślnie rozmnażać i kupować od rozmnażaczy już nie problemu.A wiesz ile potem takich piesków trafia do schronisk ?I dlatego,że jestem wolontariuszką i przebywam z tymi psami tak boli mnie ich los.A ludzie z Twoim podejściem irytują. Ja do schroniska jeżdżę w niedzielę,w tygodniu brak mi czasu. Ja też mam dwa przygarnięte psy.
|
|