Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

Niechciane referendum lotniskowe nieważne

W Łomży na lotniskowe referendum zorganizowane przez władze województwa podlaskiego poszło zaledwie 1160 osób, czyli 2,36% uprawnionych. W powiecie łomżyńskim i kolneńskim frekwencja była tylko nieco wyższa – odpowiednio 3,37% i 3,94%. Wojewódzka Komisja ds. Referendum w Białymstoku w poniedziałek wieczorem podała oficjalnie że wzięło w nim udział tylko 12,96 proc. uprawnionych do głosowania. Referendum jest nieważne, ze względu na niewielką frekwencję.

Aby referendum było ważne, musiało wziąć w nim udział 30% uprawnionych do głosowania, czyli blisko 288 tysięcy osób, tymczasem do lokali referendalnych udało się niespełna połowa tego minimum. Najwięcej mieszkańców poszło na referendum w Białymstoku – ponad 50 tysięcy osób, ale i tak to raptem mniej co czwarty uprawniony do głosowania. Najmniejszym zainteresowaniem referendum cieszyło się w Łomży i okolicy. 

Oto referendalna frekwencja (od najniższej do najwyższej) 
Miasto Łomża: 2,36 proc.

Powiat łomżyński: 3,37 proc.

Powiat kolneński: 3,94 proc.

Powiat suwalski: 5,95 proc.

Powiat zambrowski: 6,22 proc.

Miasto Suwałki: 6,29 proc.

Powiat sejneński: 6,70 proc.

Powiat siemiatycki: 7,39 proc.

Powiat grajewski: 7,69 proc.

Powiat augustowski: 8,70 proc.

Powiat wysokomazowiecki: 9,44 proc.

Powiat hajnowski: 11,12 proc.

Powiat moniecki: 12,7 proc.

Powiat bielski: 12,84 proc.

Powiat sokólski: 12,92 proc.

Powiat białostocki: 17,89 proc.

Miasto Białystok: 23,7 proc.


240308092554.png

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę